Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто сутність і значення корпоративного іміджу в оптимізації банківського маркетингу. Досліджено напрямки формування корпоративного іміджу комерційного банку для різних груп громадськості. Наведено методику формування корпоративного іміджу вітчизняних комерційних банків. Discern essence and value of corporate image is examined in optimization of the bank marketing. It is investigational directions of forming of corporate image of commercial bank for the different groups of public. Presented method of forming of corporate image of domestic commercial banks.

Description

Keywords

Citation

Заєць М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 842–847. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By