Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Досліджено сучасний стан розвитку маркетингової та інформаційно-рекламної діяльності у пасажирському господарстві на залізничному транспорті, здійснено SWOT-аналіз факторів маркетингового середовища Укрзалізниці, обґрунтовано вибір маркетингової стратегії організації та визначено шляхи досягнення її стратегічних цілей поєднанням виявлених факторів впливу на її діяльність. In the article explored modern development of marketing, informative and publicity activity status in a passenger economy on a railway transport, the SWOT-analysis of factors of marketing environment of the Ukrainian railway, is motivated choice of marketing strategy of organization and certainly ways of achieving its strategic aims, is conducted by combination of found out the factors of influence on its activity.

Description

Keywords

Citation

Христофор О. В. Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби / О. В. Христофор, Т. С. Мельник, С. О. Сіренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 345–351. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By