Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Проаналізовано маркетингові стратегії виробників пива з урахуванням сучасних тенденцій розвитку ринку. Подано рекомендації щодо їхнього вдосконалення з використанням концепцій маркетингу, логістики та інструментів економіко-математичного моделювання. Визначена необхідність створення дистрибуційних центрів для зниження логістичних витрат у сфері збуту пива і підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів. The marketing strategy of the manufacturers of beer are analysed in view of modern lines of development of the market. The recommendations concerning their improvement with use of receptions of marketing, logistics and economic-mathematical modelling are submitted. The necessity of creation distribution of the centres with the purpose of reduction of logistics costs of expenses in sphere of selling beer and increase of a level of service of the clients are concerned.

Description

Keywords

Citation

Білик І. І. Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку / І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 361–369. – Бібліографія: 21 назва.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By