Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації

No Thumbnail Available

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

На основі ринкової пропозиції неприбуткової організації наведено три рівні продукту: основа продукту (основна корисність, створювана споживачем при купівлі цього продукту), реальний продукт (матеріальні та нематеріальні ознаки, які є вирішальними для величини сприйняття цього продукту), розширений продукт (додана корисність). Проведено портфельний аналіз продуктів неприбуткових організацій на основі комплексного поєднання двох факторів: зовнішньої та внутрішньої відповідальності. On the basis of the market offer of non-profitable organization three levels of a product are submitted: a basis of a product (basic utility created by the consumer at the purchase of the given product), real product (material and non-material features, which are deciding for size of perception of the given product), extended product (added utility). Is carried out the case analysis of products of non-profitable organizations on the basis of complex association of two factors: external appeal, internal responsibility.

Description

Keywords

Citation

Ліманські А. Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації / А. Ліманські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 119–123. – Бібліографія: 2 назви.