Етичні аспекти ветеринарного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Охарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.

Description

Keywords

Citation

Гаврилюк О. Г. Етичні аспекти ветеринарного маркетингу / О. Г. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 14 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By