Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко-управлінського впливу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Запропоновані підходи до удосконалення процесу планування маркетингової діяльності підприємства шляхом врахування сучасних тенденцій, які виникають у зовнішньому середовищі функціонування організації. До тенденцій, які необхідно враховувати під час планування діяльності організації, зараховують динамічність зовнішнього середовища організації та групи економіко-управлінського впливу. З метою врахування зазначених тенденцій запропоновано заходи, які доцільно включити в систему планування маркетингової діяльності підприємства. In the article trends of external environment that should be considered in organizational marketing planning system are reviewed. The trends which the author recommends to consider are: high level of external environment uncertainty and company stakeholders. In order consider listed trends the author proposed activities which should be implemented into organization marketing planning system.

Description

Keywords

Citation

Олексів І. Б. Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко управлінського впливу / І. Б. Олексів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 20 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By