Маркетинг банку на ринку цінних паперів

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто особливості маркетингу під час виходу банку на ринок цінних паперів України. Це є характеристика минулої і поточної кон'юнктури ринку цінних паперів як об'єкта маркетингових досліджень банку. Позначено особливості здійснення депозитарних послуг банку як основи ухвалення конкурентних стратегій. Рекомендовано прийняти стратегічні маркетингові рішення банку в контексті освоєння двополярної концепції побудови маркетингової стратегії банку як інституційного інвестора: маркетингової стратегії залучення грошових коштів та інвестиційної стратегії з формування і управління інвестиційним портфелем комерційного банку. Marketing features are considered on leaving of bank to the market of equities of Ukraine. Description of past is given and the state of affairs of market of equities as object of marketings researches of bank. The features of realization of depositary services of bank are marked as one of bases of acceptance of competition strategies. Acceptance of strategic marketings decisions of bank is made to order in the context of mastering of twoarctic conception of construction of marketing strategy of bank as a institution investor: marketing strategy of bringing in of money facilities and investment strategy from forming and management of commercial bank an investment brief-case.

Description

Keywords

Citation

Новошинська Л. В. Маркетинг банку на ринку цінних паперів / Л. В. Новошинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 532–538. – Бібліографія: 9 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By