Формування стратегії конкуренції – передумова конкурентоспроможності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2000

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

У статті висвітлено проблеми взаємозв’язку конкурентоспроможності підприємства з розробленням стратегії конкуренції. Розглянуто важливість розроблення стратегії конкуренції та доведення її суті до кожного окремого працівника організації, а також чинники, що не дають змогу вітчизняним підприємствам системно підійти до вирішення проблем, що пов’язані з розробленням стратегії конкуренції та пошуком нових конкурентних переваг з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. In the article problems of interconnection between enterprise's competitiveness and development of competitive strategies are described. Here importance of strategy's development and it's explanation to all employees of the company are presented. also obstacles that don't allow domestic enterprises to use system approach for some problems' that are linked with the competitive strategies development and search of new competitive advantages in order to improve its' competitiveness, solution are presented also.

Description

Keywords

Citation

Колос-Мазурик Л. А. Формування стратегії конкуренції – передумова конкурентоспроможності підприємства / Л. А. Колос-Мазурик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 133–136. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By