Browsing by Author "Гелетій, В. М."
Now showing 1 - 20 of 23
- Results Per Page
- Sort Options
Item Research of three-mass resonance equipment with aero-inertial drive(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ланець, О. В.; Гелетій, В. М.; Lanets’, O.; Heletiy, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянута ефективність резонансних вібраційних машин з аероінерційним приводом. На основі попередніх досліджень представлені основні положення проектування таких машин та вибору їх параметрів з урахуванням явищ, пов'язаних з ефектом Зоммерфельда. Досліджені властивості існуючих пневматичних віброзбуджувачів та можливість їх застосування виходячи з запропонованого підходу розрахунку. Запропонована розрахункова методика вибору приводу системи.Item Аналіз кінематики модифікованого опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Малащенко, В. О.; Гелетій, В. М.; Федик, В. В.Наведено будову, принцип роботи та проведено аналіз кінематики проковзуваня торцевих поверхонь дотику роликів з біговими доріжками сусідніх роликів. Подані аналітичні вирази шуканих кінематичних параметрів дають змогу оцінити зменшення тертя між елементами опорно-поворотного пристрою за рахунок проведення модифікації торців робочих роликів. Analysis of kinematics of sliding of butt-end surfaces of rollers’ touch with the racecourses of adjacent rollers has been conducted and its structure and principle of work are laid out. Presented analytical expressions of the sought kinematic parameters allow us to estimate the friction diminishing between the elements of support-rotating device by the realization of modification of butt ends of working rollers.Item Аналіз кінематичних залежностей опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Малащенко, В. О.; Гелетій, В. М.; Федик, В. В.Проведено аналіз кінематичних залежностей в опорно-поворотному пристрої автокранів. Визначено параметри геометричного ковзання між роликами та поверхнями бігових доріжок кочення. The analysis of kinematics dependences is couducted in опорно-barterner of truck cranes. The parameters of the geometrical sliding are certain between rollers and surfaces of lateral receways.Item Досідження контактної взаємодії елементіва опорно поворотних пристроїв автокранів і розроблення конструктивних і технологічних заходів підвищення їх несучої здатності(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Item Застосування методу обвідних під час розв’язування стохастичних диференціальних рівнянь, що описують динамічні процеси(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Марченко, Д. М.; Вєтров, О. О.; Гелетій, В. М.; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля; Національний університет “Львівська політехніка”Розгрянуто методику побудови наближеного розв’язку стохастичного диференціального рівняння першого порядку, у коефіцієнти якого входять випадкові величини. Побудовано довірчий інтервал, верхню і нижню обвідні всіх можливих розв’язків цього рівняння, наведено результати числових експериментів.Item Комп’ютерна реалізація аналітичних методів кінематичного аналізу важільних механізмів та візуалізація одержаних результатів(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Гелетій, В. М.; Скригунець, А. О.; Heletiy, V.; Skryhunets, A.; Національний університет “Львівська політехніка”Розроблено алгоритми і комп’ютерні програми кінематичного аналізу плоских важільних механізмів на основі програмних блоків, які відповідають різним структурним групам, що входять до складу механізму. Це дає змогу на основі обмеженої кількості програмних блоків формувати комп’ютерні програми визначення кінематичних параметрів різних плоских важільних механізмів впродовж усього циклу їх роботи. Розроблені алгоритми враховують неоднозначність складання ланок механізму і визначають їх особливі положення, а також реалізують процедуру раціонального візуального подання результатів кінематичного аналізу, що дає змогу ефективно оцінювати механізм за кінематичними критеріями.Item Комп’ютерне моделювання динаміки канатних транспортувальних систем(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Кий, А. В.; Heletiy, V.; Novitskyy, Ya.; Kyi, A.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто питання комп’ютерного моделювання динамічних процесів механічних систем з канатними елементами, таких як лісозаготівельні канатні транспортувальні системи. Запропоновано процедуру приведення рівнянь руху системи до виду, зручного для комп’ютерних методів розв’язування задачі. Наведено метод визначення параметрів демпфування дискретних моделей таких систем. Розглянуто питання використання додаткових пристроїв для активації вібрацій для забезпечення більшої ефективності транспортування канатними системами.Item Комп’ютерне моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проаналізовано контактну взаємодію елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу деяких геометричних параметрів на їхню несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп‘ютерне моделювання кінематики і кінетостатики важільних мехнізмів 2 класу(Видавництво Львівської політехніки, 2019-10-31) Скригунець, А.; Гелетій, В. М.Item Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я.М.; Федик, В. В.Проведено аналіз напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Дослідження дають необхідну інформацію для адекватного скінченноелементного моделювання як контактної взаємодії роликів, так і деформацій кілець опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу ряду геометричних параметрів на їх несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів з модифікованими роликами(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проаналізовано напружено-деформований стан елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання і контактної взаємодії модифікованих роликів, і деформацій кілець опорно-поворотних пристроїв автокранів та дослідження впливу низки геометричних параметрів на їхню несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп’ютерне моделювання наружено-деформованого стану модифікованого ролика опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проведено аналіз контактної взаємодії елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу геометричних параметрів модифікованих роликів на їх несучу здатність. The analysis of the contact of the modified elements of turning support of truck cranes has been conducted. The conducted research gives the necessary information for the adequate finite-element modeling of the contact of elements of turning support of truck cranes. The influence of geometrical parameters of the modified rollers on their bearing strength is investigated.Item Комп'ютерне моделювання та розрахунок довгомірних надземних переходів магістральних газопроводів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кичма, А. О.; Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.Розглянуто питання комп'ютерного моделювання процесів навантаження довгомірних надземних переходів магістральних газопроводів. Досліджено особливості застосування сучасних програмних продуктів розрахунку напружено-деформованого стану надземних переходів газапроводів методом скінчених елементів. Considered questions of computer design of processes of loading of long-length above-ground transitions of main gas pipelines. Investigational features of application of modern programmatic foods of calculation of the tensely-deformed state of above-ground transitions of gas pipelines by the method of complete elements.Item Комп’ютерне моделювання та розрахунок несучих конструкцій конвеєрів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Ворона, О. І.; Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.Розглянуті питання комп’ютерного моделювання процесів статичного і динамічного навнтаження конвеєрів. Досліджені особливості застосування сучасних програмних продуктів розрахунку несучих конструкцій конвеєрів. The long-sized metal constructions of conveyers and computer simulation of its static and dynamical processes are considered. The paper concerns the features of application of software products are for calculations of bearings constructions of conveyers.Item Обґрунтування вибору частотного діапазону віброакустичної діагностики в системі моніторингу працездатності об’єктів залізничного транспорту(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Марченко, Д. М.; Бойко, А. В.; Гелетій, В. М.; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля; Національний університет “Львівська політехніка”Обґрунтовано вибір частотного діапазону системи моніторингу залізничного транспорту, оснований на застосуванні ймовірносно-статистичних методів.Item Особливості комп'ютерного моделювання динаміки механічних систем з квазіциклічними координатами(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гелетій, В. М.Розглянуто питання комп'ютерного моделювання динамічних процесів механічних систем з квазіциклічними координатами, пов'заних з рухом окремих елементів системи як твердого цілого. Запропонована процедура виключення квазіциклічних координат, що полегшує застосування комп'ютерних методів визначення власних частот і форм коливань і розв'язування інших задач динаміки таких систем. Considered questions of computer design of dynamic processes of the mechanical systems with quasi-cyclic co-ordinates, separate elements of the system as hard unit related to motion. Offered procedure of exception of quasi-cyclic co-ordinates, which facilitates application of computer methods of determination of eigenfrequencies and forms of vibrations and untiing of other tasks of dynamics of such systems.Item Оцінка міцності надземних переходів магістральних газопроводів при обслуговуванні опорних елементів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кичма, А. О.; Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.Розглянуто методику комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану надземних переходів магістральних газопроводів при їх підйомі над опорами під час робіт з обслуговування опорних елементів таких переходів за різних експлуатаційних умов. The methods of computer design of the tensely-deformed state of above-ground transitions of main gas pipelines are considered at their getting up above supports at conducted works on maintenance of supporting elements of such transitions at different operating terms.Item Розрахунок довгомірних металоконструкцій кранів з урахуванням геометричної нелінійності(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Гелетій, В. М.Розглянуто питання комп’ютерного моделювання механічних систем з довгомірними металоконструціями значної податливості, навантаженими стискаючими зусиллями. Такі системи описуються нелінійними рівняннями рівноваги. На прикладі баштового крана запропоновано процедуру деформаційного розрахунку і розрахунку на стійкість таких систем. The question of computer design of the mechanical systems is considered with long-length metallic constructions of considerable pliability, by the loaded squeezing efforts. Such systems are described by nonlinear equalizations of equilibrium. On the example of tower faucet the offered procedure of deformation calculation and calculation is on firmness of such systems.Item Розробка математичних моделей та дослідження демпфуючої здатності електроприводу крана(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гелетій, В. М.Розглянуто комп’ютерне моделювання динамічних процесів довговимірних металоконструкцій з гнучкими елементами з врахуванням демпфуючої здатності електроприводу. Наведено метод визначення параметрів демпфування дискретних моделей таких систем на прикладі баштових кранів. Описано методику оцінки ефективності демпфуючої здатності електроприводу на різні форми коливань крана. The long-sized metal constructions with flexible filaments and computer simulation of its static and dynamical processes are considered. The paper concerns the static and dynamical sensitivity analysis this systems and calculation-experimental determination of loads metal constructions. In this work the method of determination of damping parameters of discrete mechanical systems has been presented. The described method is effective in determining of parameters and position of dampers.Item Розробка моделей і засобів аналізу несучої здатності дюбельного кріплення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гелетій, В. М.; Гарбузинський, Р. Т.; Панів, П. М.Наведено результати дослідження несучої здатності дюбельних кріплень будівельних риштувань, одержані за допомогою комп’ютерного моделювання, основаного на методі кінцевих елементів, лабораторних експериментів і експериментального зразка вимірювального пристрою в місці установки будівельних риштувань. Встановлено, що визначальною причиню втрати несучої здатності дюбельного кріплення будівельних риштувань є руйнування матеріалу будівлі. In article results of research of permissible loads for plugs fastenings of building woods with the help of the computer modeling based on a method of final elements, with the help of laboratory experiments, and with the help of an experimental sample of the made measuring device used in installation sites of building woods are stated. It is established, that the determining reason of loss of bearing ability for plugs fastenings is destruction of a bricklaying in an installation site for plugs.