Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2002. – №465

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39137

Вісник Національного університету "Львівська політехніка”

У Віснику висвітлюються актуальні проблеми лінгвометодики науково-технічного та художнього тексту. У функціонально-комунікативному аспекті досліджуються елементи лексичного та граматичного рівнів як мови загалом, так і різних субмов зокрема. Розглядаються питання різних методик викладання іноземних мов, контролю знань студентів, програм курсу, а також перекладацької майстерності. Для філологів, викладачів, аспірантів, студентів.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка” : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. – № 465 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики / відповідальний редактор Ф. С. Бацевич. – 140 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз лінгвістичного механізму створення іронічного смислу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Байбакова, І. М.
    Досліджено аналіз лінгвістичного механізму створення іронічного смислу, яке розглядається в контексті вивчення смислового аспекту мови і реального функціонування мовних фактів. Доведено доречність застосування комплексного, системного аналізу, релевантних підходів і типів аналізу, таких як семантико-функціональний, семасеологічний і контекстуальний у тлумаченні іронії, а також використання психологічних, логічних і семіотичних характеристик. Linguistic mechanism analysis of ironic meaning creation has been investigated in the context of language meaning learning and real functioning of language facts.The necessity of complex, systems analysis, relevant approaches, such as semantic-functional, semasiological, and contextual ones for irony interpretation, and usage of psychological, logical and semiotics tools have been соnsіdегеd.