Інформатизація вищого навчального закладу. – 2017. – № 879

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41985

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 879. – 140 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць

Зміст


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Content


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Захарчук, Мар’яна; Васьків, Роман; Zakharchuk, Maryana; Vaskiv, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Politechnic National University
    Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної плат- форми для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної для слухачів проекту “Україна – Норвегія” в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Волошина, Тетяна; Hlazunova, Olena; Voloshina, Tetyana; Національний університет біоресурсів і природокористування України; National University of Life and Environment Sciences of Ukraine
    Статтю присвячено проблемі використання гібридного хмароорієнтованого сере- довища для навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Вирішується завдання проектування та створення середовища, використання якого уможливить ефективний розвиток професійних компетентностей студентів ІТ-спеціальностей, а також, навичок софт скілз.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Глазунова, Олена; Саяпіна, Таїсія; Столярчук, Ірина; Hlazunova, Olena; Sayapina, Taisiya; Stolyarchuk, Iryna; Національний університет біоресурсів і природокористування України; Центр сертифікованого навчання “Проком”, Київ; National University of Life and Environment Sciences of Ukraine; Center of Certified Training “Procom”, Kyiv
    У статті досліджено педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу і університету. Розглядається приклад такої співпраці в контексті створення спільної навчальної лабораторії “Центр компетенції 1С”, яка забезпечує якісну підготовку фахівців з технологій 1С ще під час навчання в університеті, що підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кухарський, Віталій; Осередчук, Ольга; Kukharskyi, Vitaliy; Oseredchuk, Olga; Львівський національний університет імені Івана Франка; Національний університет “Львівська політехніка”; Ivan Franko National University of Lviv; Lviv Polytechnic National University
    Поняття електронного підручника сьогодні широко увійшло до нашого вжитку. Однією із головних причин цього для українських реалій є зменшення витрат на його виготовлення, зручність поширення і як результат доступність для широкого загалу та гнучкість використання у навчальному процесі. Однак електронний підручник й надалі викликає чимало питань та дискусій. Предметом розгляду цієї статті є аналіз понятійного апарату, процес створення електронного підручника та вимоги до нього.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль Інтернет-сервісів у розвитку інформаційного середовища навчального закладу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Носкова, Маргарита; Noskova, Margaryta; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Politechnic National University
    У статті обґрунтовано ключову роль інтернет-сервісів у формуванні особистого інформаційного середовища викладача навчального закладу, а також утворення та функціонування інформаційного середовища навчального закладу як складника освітньої системи цифрового суспільства. Названо ключові принципи створення особистого інформаційного середовища учасника навчально-виховного процесу. Окреслено ключові загрози використання сервісів Веб 2.0 у навчальному закладі.