Логістика. – 2009. – №649

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2665

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – № 649 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 348 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегії марки в секторі В2В.
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Білан, О. В.
    На основі вивчення національної і зарубіжної літератури досліджено тa узагальнено підходи відомих вчених щодо класифікації стратегії марки. Обгрунтовано доцільність застосування стратегії марки вітчизняними промисловими підприємствами. Подано фактори, необхідні при виборі підприємством відповідної стратегії марки в секторі В2В. On the basis of study of national and foreign literature investigational and generalized approaches of the known scientists in relation to classification of strategies of brand. Grounded expedience of application of strategy of brand by domestic industrial enterprises. In the article factors are given necessary at a choice the enterprise of the proper strategy of brand in the В2В.