Логістика. – 2012. – №735

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15985

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 735 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 251 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістична політика постачання машинобудівного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сапотніцька, Н. Я.
    Досліджено стан логістики постачання на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Логістику постачання представлено як першочерговий крок до стабільності підприємства у ринковому середовищі. Чим більше зінтегровані учасники ланцюга поставок, тим більший ефект підприємство отримає від логістичної політики. Удосконалення політики постачання зараховано до інноваційних процесів та представлено як один із чинників впливу на маркетингові інновації. Розраховано сукупний інтегрований вплив набору чинників, зокрема якості логістичної політики, темпів НТП та інновацій, на дохід підприємства за допомогою виробничої функції. Розроблена модель ланцюга створення вартості для підприємства ПАТ “Дрогобицький завод автомобільних кранів”, враховуючи задекларовані напрями діяльності. In article explores the state of logistics supply for domestic machine-building enterprises. Logistics supply presented as a first step for the stability of the enterprise in the market environment. The more members integrated supply chain, the greater the effect the company receives from logistics policy. Improving policy delivery attributed to innovative processes and presented as one of the factors influencing marketing innovation. Calculated the total integrated effect of a set of factors, such as: logistics policy, the rate of NTP and innovation in the enterprise income through the production function. The model of the value chain for the company PC "Drogobych truck crane plant" to given the declared activities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.; Іванова, Д. О.
    Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.