Логістика. – 2012. – №735

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15985

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 735 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 251 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістична політика постачання машинобудівного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сапотніцька, Н. Я.
    Досліджено стан логістики постачання на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Логістику постачання представлено як першочерговий крок до стабільності підприємства у ринковому середовищі. Чим більше зінтегровані учасники ланцюга поставок, тим більший ефект підприємство отримає від логістичної політики. Удосконалення політики постачання зараховано до інноваційних процесів та представлено як один із чинників впливу на маркетингові інновації. Розраховано сукупний інтегрований вплив набору чинників, зокрема якості логістичної політики, темпів НТП та інновацій, на дохід підприємства за допомогою виробничої функції. Розроблена модель ланцюга створення вартості для підприємства ПАТ “Дрогобицький завод автомобільних кранів”, враховуючи задекларовані напрями діяльності. In article explores the state of logistics supply for domestic machine-building enterprises. Logistics supply presented as a first step for the stability of the enterprise in the market environment. The more members integrated supply chain, the greater the effect the company receives from logistics policy. Improving policy delivery attributed to innovative processes and presented as one of the factors influencing marketing innovation. Calculated the total integrated effect of a set of factors, such as: logistics policy, the rate of NTP and innovation in the enterprise income through the production function. The model of the value chain for the company PC "Drogobych truck crane plant" to given the declared activities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Детермінанти логістики постачання інвестиційних товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Рикованова, І. С.
    Проаналізована відмінність понять “закупівля” та “постачання” на підприємстві, яке представлене як відкрита логістична система. Класифіковано товари інвестиційного призначення, які закуповує підприємство, та розглянуто чинники, які слід враховувати під час планування стратегії постачання таких товарів. Визначено, що процес проектування, дистрибуції, постачання, обслуговування інвестиційних товарів вимагає індивідуального підходу, що тягне за собою труднощі у стандартизації процесів закупівлі і постачання. The differences of notions “purchase” and “supply” at an enterprise, which is considered as an open logistic system where supply logistics is a link between distribution logistics and production logistics of an enterprise, are analyzed in the article. The main typical decisions that are made during the creation of supply system of enterprise circulating assets are considered and repeated or universal character of these decisions is identified. The investment goods, which are purchased by an enterprise, are classified and the factors that should be taken into account in planning the strategy of supplying such goods are studied. It is proofed that the process of designing, distribution, supplying and servicing of investments goods requires individual approach that is connected with some difficulties with standardization of purchasing and supplying processes.