Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2017. – № 866

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39630

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету «Львівська політехніка» та інших авторів. Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 866. – 248 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Зміст (том 866)


1
3
12
18
26
32
40
46
54
62
69
74
80
86
92
99
106
112
116
121
126
134
139
143
148
152
157
162
166
171
176
181
188
195
202
206
211
216
221
225
230
234
239
244

Content (Vol. 866)


1
3
12
18
26
32
40
46
54
62
69
74
80
86
92
99
106
112
116
121
126
134
139
143
148
152
157
162
166
171
176
181
188
195
202
206
211
216
221
225
230
234
239
244

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання комфортності умов руху пішоходів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Житенко, О. В.; Приходько, В. Е.; Zhytenko, O.; Prykhod’ko, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Міська транспортна система не може існувати без інфраструктури для пішоходів. Потреби пішоходів потрібно враховувати під час проектування нових доріг або реконструкції вже існуючих доріг. У багатьох містах України є багато проблем, пов’язаних з тротуарами та іншими елементами пішохідних об'єктів, тому їх необхідно оцінити і переобладнати за потреби. Основою цього дослідження є аналіз та застосування методів оцінювання рівня комфорту пішоходів, які успішно використовуються у світовій практиці.