Логістика. – 2013. – №762
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23589
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.
Browse
Item Consumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european union(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Nestorowicz, R.Information asymmetry between consumers and manufacturers appears as an immanent feature of the food market, particularly in the functional and organic food segments. This article is to present the information activity of Polish consumers on the food market, with special focus on the mentioned segments. The analysis takes account of the impact European Union legislation and programs have on the manner food manufacturers communicate with consumers. Інформаційна асиметрія між споживачами і виробниками послуг виступає як іманентна властивість на ринку харчових продуктів, особливо у сегментах функціональних і органічних харчових продуктів. Показано інформаційну активність польських споживачів на ринку продуктів харчування, особливо акцентуючи увагу на зазначених сегментах. Проаналізовано вплив законодавства Європейського Союзу та способу комунікацій виробників продуктів харчування зі споживачами.Item User-generated content – an opportunity or a threat in terms of building brand image(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Gasinska, М.; Gregor, B.Growing popularity of social services and mobile internet influenced information exchange – people have a possibility of sharing content in a real time with unlimited number of internet users. It has its consequences for marketing communication. The consumers share their opinions concerning products, brands and services, upload information about novelties, spread pictures and movies within short time. The theoretical aspects of user-generated content and examples of its positive and negative influence on marketing communication will be disсribed in this article. Зростаюча популярність соціальних послуг і мобільного Інтернету вплинула на інформаційний обмін – люди мають можливість обмінюватися контентом у реальному часі з необмеженою кількістю користувачів Інтернету. Це має свої наслідки у маркетингових комунікаціях. Споживачі діляться своїми думками стосовно продуктів, брендів і послуг, завантажують інформацію щодо новинок, викладають картинки і фільми за короткий час. Описані теоретичні аспекти користувацького контенту і прикладів його позитивного та негативного впливів на маркетингові комунікації.Item Титульний аркуш до Вісника «Логістика»(Видавництво Львівської політехніки, 2013)Item Role of marketing in intermodal transport(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Antonowicz, М.Intermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.Item Зміст до Вісника «Логістика»(Видавництво Львівської політехніки, 2013)Item Logistic infrastructure in ukraine: numbers and reality(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Karyy, О.The understanding of logistic infrastructure in modern scientific literature, consistent elements of this infrastructure and different interpretations of its essence are presented in the article. The methods of logistic infrastructure evaluation on the particular territory are demonstrated and the fallibility of conclusions about the state of logistic infrastructure that are made on the basis of statistic data are proved. Розглянуто трактування логістичної інфраструктури у сучасній науковій літературі, складові елементи такої інфраструктури та різні трактування її сутності. Продемонстровано методи оцінки логістичної інфраструктури на певній території та доведено помилковість висновків про стан логістичної інфраструктури, які зроблені лише на основі статистичних даних.Item Generic types of competitive strategies in the polish retail industry(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Pilarczyk, B.; Stefanska, М.The aim of the paper is to indicate the evolution of competitive strategies implemented by retail chains (particularly foreign ones) on the Polish market. The basic incentive to choose them is aiming at achieving competitive advantage on international and global scale. Generic strategies defined by M. Porter – strategies of cost leadership, product differentiation and focus constitute the theoretical background for the discussion. Work is funded by the NCN grant based on the decision number DEC-2011/03/B/HS4/03576. Вказано на еволюцію конкурентоспроможних стратегій, які застосовуються у межах роздрібних ланцюгів (особливо, іноземних) на Польському ринку. Основною причиною вибору теми є висвітлення можливостей досягнення конкурентних переваг у міжнародному і у глобальному масштабі. Загальні стратегії, визначені M. Портером, стратегії лідерства за витратами, диференціації продукції становлять теоретичну основу для обговорення. Робота профінансована за кошти гранту на основі NCN рішення DEC-2011/03/B/HS4/03576.Item Possibilities and forms internationalisation of business services(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Majchrzak, М.; Niedzielski, P.Due to technological progress, business services have a significant share in exports and imports of services. About 30% of business service providers provide them off-site location, which means that direct contact with the recipient service provider for these services is not necessary. Availability and better services for business means that many companies are choosing to externalizing large part of the services entrusted them shared service centers. У зв'язку з технічним прогресом бізнес-послуги мають велику частку в експорті та імпорті послуг. Близько 30 % постачальників бізнес-послуг надають їх «на відстані», що означає, що прямий контакт з постачальником сервісу для одержувачів цих послуг не є необхідним. Існуюча і краща якість послуг для бізнесу означає, що багато компаній екстерналізують велику частину послуг, які їм доручені, до спільних сервісних центрів.Item Evaluation of customer service in the supply chain of food products(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Yakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.Item Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Jerzyk, Е.The paper presents the role of reminiscences and nostalgia of older consumers’ behaviors and it indicates the importance of a critical period of consumers’ preferences stabilization to the effectiveness of retromarketing. Представлена роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначена важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу.Item The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Furtak, R.The article presents the concept of archetypes in the context of building an international brand of ladies' lingerie. Archetypes are an element of brand strategy which is the basis for all the branding activities being conducted. The present paper discusses the 12 basic brand archetypes. Moreover, three subtypes of The Enchantress archetype are presented. Those subarchetypes can be successfully utilised by the manufacturers of ladies' lingerie (classic or erotic). Представлено концепцію архетипів у контексті побудови міжнародного бренду жіночої нижньої білизни. Архетипи є елементом стратегії бренду, яка є основою для будь-якої діяльності у сфері брендингу. Розглянуто 12 основних архетипів бренду та представлено три підтипи архетипу «Чарівниці». Ці субархетипи можуть бути успішно використані виробниками жіночої білизни (класичної або еротичної).Item Influence of internationalization on consumer еxclusion from the financial services market(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Smyczek, S.This paper presents the results of research identifying on the impact of the internationalization process of financial services on the development of the phenomenon of financial exclusion of consumers. Results shows that level of financial exclusion of consumers, both discretionary and mandatory, is very high. Consumers more often face difficulties in using services of foreign financial institutions rather than of domestic ones. This is particularly notable with respect to the need of fund saving and taking financial commitments. However still оne third of consumers present internationalistic attitudes and only one tenth of respondents negatively perceive foreign financial institutions. The latter attitudes are characteristic of elderly people as well as consumers with basic or vocational education. It is also typical of inhabitants of rural areas and smaller towns. Представлені результати досліджень з виявлення впливу процесу інтернаціоналізації фінансових послуг на розвиток феномену фінансового винятку споживачів. Результати показують, що рівень фінансового винятку споживачів, як дискреційний і обов'язковий, є дуже високим. Споживачі найчастіше стикаються з труднощами у використанні послуг іноземних фінансових інститутів, а не вітчизняних. Це особливо помітно по відношенню до потреби щодо фонду збереження та прийняття фінансових зобов'язань. Проте до цього часу третина споживачів показує інтернаціоналістичні відносини і тільки десята частина респондентів негативно сприймає іноземні фінансові інститути. Останні установки притаманні літнім людям, а також споживачам з базовою або професійною освітою. Це характерно і для жителів сільської місцевості, а також невеликих міст.Item The supply chain and the added value formation on the basis of customer-centric approach(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Girna, О.; Hlynsky, N.The conceptual approaches for an added value handling are considered in the article. The essence of the added value formation process inside a supply chain aimed at customers’ demand is presented. The essence of the added value migration process inside a supply chain is introduced. The expediency of permanent increase of a supply chain functioning efficiency in order to supply a higher added value to customer is substantiated. The practical aspect of the research implementation is presented. Розглянуто концептуальні підходи до трактування доданої вартості для клієнта. Розкрито сутність процесу формування доданої вартості у ланцюгу поставок в напрямку орієнтації на потреби клієнта. Висвітлено сутності процесу міграції доданої вартості у ланцюгу поставок. Обґрунтована доцільність перманентного підвищення ефективності функціонування ланцюга поставок з метою пропонування вищої доданої вартості для клієнта. Представлено практичний аспект реалізації цих досліджень.Item Cooperation of commercial chains with suppliers in the context of csr concept(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Bilinska-Reformat, К.; Stefanska, М.The relationships between commercial chains and producers and suppliers, as well as CSR initiatives that make the tools strengthening these relationships are the object of authors' interest in this paper. Transformations that have taken place in trade for the last 20 years in Poland and for the last 40 years in Europe let us state that it is the sector that at present is characterised by asymmetry of the power of relationships in the channel of distribution. For the purpose of explaining CSR significance in formation of the relationships, models of relationships in the channels of distribution are presented in the paper, asymmetry of relationships in trade and its source are indicated, and the role of CSR in change of relationships in the channel of distribution is defined. Work is funded by the NCN grant based on the decision number DEC-2011/03/B/HS4/03576. Взаємовідносини між торговими мережами, виробниками і постачальниками, разом з заходами CSR, які здатні посилити ці взаємовідносини, – є об'єктами зацікавленості авторів цієї роботи. Перетворення, які існують в торгівлі протягом останніх 20 р. у Польщі та 40 р. – в Європі, дають нам можливість говорити, що цей сектор на сьогоднішній день характеризується асиметрією влади стосунків в каналах розподілу. З метою пояснення значення CSR в утворенні партнерських взаємозв’язків у роботі наводяться моделі взаємозв’язків у каналах розподілу, розглядається асиметрія стосунків у торгівлі і вказуються джерела її виникнення; визначається роль CSR у зміні взаємозв’язків у каналах розподілу. Робота профінансована за кошти гранту на основі NCN рішення DEC-2011/03/B/HS/03576.Item Young consumers` behaviours from selected European countries on market of e-services(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Wolny, R.Changes which occur in the process of providing services, related to the development of Internet channel of distribution influence the functioning of market of e-services, including consumption of services. Using services on the Internet may be considered innovative (compared to using traditional services) and necessary in the era of post-industrial society. Currently, many consumers use e-services, young consumers in particular. This article will be devoted to the presentation of research results concerning behaviours of young consumers on market of e-services in selected European countries (France, Portugal, Poland, Romania, Italy, Slovakia). The research was conducted in 2012 within NCN (National Science Centre) grant ‘E-consumer in Europe – a comparative analysis of behaviours’. Зміни, які відбуваються в процесі надання послуг, пов'язаних з розвитком інтернет-каналу розподілу, впливають на функціонування ринку електронних послуг, зокрема і на споживання послуг. Використання послуг в Інтернеті можна вважати інноваційним (порівняно з використанням традиційних послуг) та необхідним в епоху постіндустріального суспільства. Сьогодні багато споживачів використовують електронні послуги, особливо молоді споживачі. Презентовано результати досліджень, що стосуються поведінки молодих споживачів на ринку електронних послуг в окремих європейських країнах (Франція, Португалія, Польща, Румунія, Італія, Словаччина). Дослідження було проведено у 2012 році в ННЦ (Національний науковий центр) грант «E-споживача в Європі – порівняльний аналіз поведінки».Item Private label on food market in Poland(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Urbanska, J.This paper indicates the increasing importance of private label retailers as a response of large retail chains to individual consumer needs. New private labels of premium segment are discussed and the strategic position of their premium brands is evaluated. Визначено зростаюче значення приватних торгових марок роздрібних продавців як відповідь великих торговельних мереж на індивідуальні потреби споживача. Проаналізовано сегмент нових приватних преміум-торгових марок та оцінено стратегічне становище їх преміум-брендів.Item Marketing activities on the energy market in the european union(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Zawada, М.The article presents basic information concerning activities of the energy sector in the European Union, characteristics of the energy markets, characteristics of the energy enterprises elements environment. The author presents basic instruments and marketing activities of energy enterprises as well as issues concerning developing marketing strategy of the enterprise functioning on the energy market. Представлена основна інформація про діяльність енергетичного сектору у країнах Європейського Союзу, особливості енергетичних ринків, характеристика елементів енергетичного середовища підприємств. Наведено основні інструменти та маркетингові заходи енергетичних підприємств, а також питання, що стосуються розроблення маркетингової стратегії функціонування підприємства на енергетичному ринку.Item Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Szajt, М.Presented studies identify ways and directions of changes in the organization of production and sales for bio-products market. Previous author's studies have indicated the high sensitivity of 20-25 age group to the specified assortment. The results should enable the identification of the main determinants of development of the market for bio-based products. Досліджено шляхи і напрями визначення змін в організації виробництва і збуту для ринку біопродуктів. Показано високу чутливість 20–25-вікової групи для визначеного асортименту продуктів. Результати повинні забезпечити можливість для виявлення основних чинників, що визначають розвиток ринку біопродуктів.Item Personal consumption in Poland in global crisis conditions(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Sobczyk, G.The article presents a consumer economic situation of Polish households in the global financial crisis conditions. Determinants of an personal consumption and its chosen measures in the years 2008-2011 were shown. The thesis concerning the significant role of consumption in the growth of economy of a country gained despite of recessionary occurrence was substantiated. Представлена споживча економічна ситуація польських домогосподарств в умовах глобальної фінансової кризи. Висвітлено детермінанти особистого споживання і його індикатори у період 2008–2011 рр. Висвітлено тези про велику роль особистого споживання у зростанні економіки країни.Item The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany(Видавництво Львівської політехніки, 2013) de Pourbaix, P.; Chmielewski, К.This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »