Логістика. – 2013. – №762

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23589

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Generic types of competitive strategies in the polish retail industry
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Pilarczyk, B.; Stefanska, М.
    The aim of the paper is to indicate the evolution of competitive strategies implemented by retail chains (particularly foreign ones) on the Polish market. The basic incentive to choose them is aiming at achieving competitive advantage on international and global scale. Generic strategies defined by M. Porter – strategies of cost leadership, product differentiation and focus constitute the theoretical background for the discussion. Work is funded by the NCN grant based on the decision number DEC-2011/03/B/HS4/03576. Вказано на еволюцію конкурентоспроможних стратегій, які застосовуються у межах роздрібних ланцюгів (особливо, іноземних) на Польському ринку. Основною причиною вибору теми є висвітлення можливостей досягнення конкурентних переваг у міжнародному і у глобальному масштабі. Загальні стратегії, визначені M. Портером, стратегії лідерства за витратами, диференціації продукції становлять теоретичну основу для обговорення. Робота профінансована за кошти гранту на основі NCN рішення DEC-2011/03/B/HS4/03576.