Логістика. – 2013. – №762

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23589

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 762 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 272 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Howaniec, H. B.
    The system changes, including in Poland, have forced a change in approach to the market. Implementation of the marketing concept without providing real value for the customer, taking into account other interest groups or using traditional media is becoming – at least for certain groups of consumers – obsolete. This article presents the definition of the marketing concept, narrowing to its determination from the perspective of the tools and its goals, presents the concept of value-based marketing and its specificity by presenting as an example – delivering value through the implementation of the concept of corporate social responsibility. Системні зміни, які відбуваються зокрема й у Польщі, змусили змінити підхід до маркетингу. Впровадження маркетингової концепції без надання реальної вартості для споживача, беручи до уваги інтереси інших груп чи використовуючи традиційні засоби маркетингових комунікацій, для певних груп стає недоцільним. Визначено маркетингову концепцію, деталізуючи її з точки зору інструментарію та цілей, представлено концепцію орієнтованого на вартість маркетингу і його специфіку з використанням прикладу – надання вартості впровадженням концепції корпоративної соціальної відповідальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Marketing in the primary production sector
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Tomczak-Wozniak, E.
    The content of this paper is the analysis of the problems of use of marketing tools in Polish agriculture. Practical application of marketing in agriculture is increasingly important because of the competitiveness, innovation and globalization in the modern world, which determines the importance of the undertaken subject. Здійснено аналіз проблем використання маркетингових інструментів у польському сільському господарстві. Практичне застосування маркетингу у сільському господарстві стає все важливішою складовою діяльності у зв'язку з підвищенням конкуренції, інноваціями та глобалізацією у сучасному світі, що зумовило вибір теми роботи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profile
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Starostina, А. О.; Kravchenko, V. А.
    Paper reveals the essence of marketing and risks in this sphere of business activity. External and internal forms of the marketing risks are discussed. Practically oriented formulation of marketing risks is given. The place of marketing risks in the structure of the enterprise risk profile which is calculated on the basis of results of research of risk management practice in activities of small and medium scale enterprises of Kiev (2005 – 2012) is shown. Рокрито сутність маркетингу та ризиків, які пов’язані із маркетинговою сферою діяльності підприємств, показана необхідність виділення їх зовнішніх та внутнішніх форм. Дано практично орієнтоване визначення маркетингових ризиків. На основі результатів дослідження практики ризик-менеджменту в діяльності малих та середніх підприємств м. Києва у 2005–2012 рр. показано місце маркетингових ризиків у структурі ризик-профілю.
  • Thumbnail Image
    Item
    Key environmental factors and strategic choices of enterprises in Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Sliwinska, К.; Folga, R.
    In a market economy conditions resulting from the environment of Polish companies provide the framework and limits of their functioning. The rapidly evolving conditions, and evolving markets cause that companies undertake various adaptation measures in order to survive, cope with competition, to take the opportunities for development. В умовах ринкової економіки через навколишнє середовище польські компанії обмежують своє функціонування. Умови, що швидко змінюються, та ринки, що розвиваються, змушують компанії вживати різноманітних заходів з метою виживання, щоб впоратися з конкуренцією та скористатися можливостями для розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Role of marketing in intermodal transport
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Antonowicz, М.
    Intermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.