Логістика. – 2011. – №706

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12224

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011. – № 706 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 511 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Сорока, М. В.; Петрик, І. В.
    Розглянуто рівень інноваційного розвитку України та проаналізовано основні проблеми, розкрито сутність академічного підприємництва. Висвітлено специфіку інструментів підтримки академічного підприємництва. Розроблено систему заходів маркетингового забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу. The article analyzes the level of innovation development of Ukraine and its’ main problems, the essence of academic entrepreneurship. The specific tools of support of academic entrepreneurship are displayed. The system of measures of marketing supporting of the academic business incubation centers is designed.