Логістика. – 2006. – №552

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55324

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006. – № 552 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 476 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
10
17
24
29
35
40
46
56
62
75
82
87
95
101
105
111
121
127
132
136
141
146
151
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
158
164
169
178
187
195
200
203
209
217
225
233
240
247
255
260
267
273
280
289
294
298
305
312
321
329
334
340
ФОРМУЛЮВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
344
350
359
365
370
379
388
399
404
411
418
424
433
439
445
451
456
462
468
474

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічне управління ланцюгом поставок
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Костюк, О. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито сутність стратегічного управління ланцюгом поставок (SCM), наведено перелік модулів і показники вартості у складі ланцюга поставок, умови в рамках системного підходу щодо забезпечення функціонування SCM, а також схему управління ланцюгом поставок на стратегічному рівні Проаналізовано пропозицію, що є на українському ринку у сфері інформаційних технологій, зокрема управління ланцюгом поставок в системі DeloPro.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти діяльності інвестиційно-фінансових груп
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто сучасні тенденції та особливості, проблеми та перспективи інвестиційного процесу в Україні. Розкрито суть системи недержавного пенсійного забезпечення та механізму спільного інвестування. Проаналізовано аспекти підвищення ефективності функціонування інвестиційно-фінансових груп у нестабільному ринковому середовищі шляхом активного впровадження принципів маркетингу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових вікон
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Лаганін, В. О.; Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Подано характеристики ринку металопластикових вікон України, проаналізовано специфіку, тенденції та перспективи його розвитку. Досліджено ринок за п’ятьма силами за М. Портером. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, які використовуються головними учасниками досліджуваного ринкового сегменту. Дослідження дало можливість виявити спільні ознаки і деякі розбіжності параметрів регіональних ринкових сегментів
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Полянська, А. С.; Станьковська, І. М.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
    Розглянуто теоретичні аспекти проведення контролю збутової діяльності підприємства. Особливий наголос зроблено на застосуванні стратегічного та оперативного аналізу для проведення контролю, що дає змогу оптимізувати цей процес та досягти заданих цілей організації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вибрані аспекти маркетингу і логістики в обслуговуванні клієнта
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Вишцицький, М.; Блоньський, К.; Щецинський університет
    Розглядається обслуговування клієнта як елемент ринкової політики підприємства та наведено три трактування поняття “логістичне обслуговування” клієнта. Описано модель Емерсона і Грімма та показники логістичних і маркетингових заходів в обслуговуванні клієнта.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено основні групи чинників формування ринкової вартості підприємства та визначено роль маркетингу в процесі створення такої вартості Розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “марочний капітал” та “вартість марки”. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності управління брендом. Запропоновано набір якісних та кількісних показників для оцінки ефективності управління торговою маркою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні засади впровадження концепції партнерського маркетингу на підприємстві
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Криворучко, Я. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто основні риси партнерського маркетингу на основі досліджень українських та зарубіжних авторів та обґрунтовано його важливість у сучасному бізнесі; розроблено модель відносин підприємства у концепції партнерського маркетингу та сформульовано основні напрями досліджень цих відносин; запропоновано схему впровадження концепції партнерського маркетингу у діяльність підприємства і розглянуто її ключові етапи.