Логістика. – 2008. – №633

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2140

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008. – № 633 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 916 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Петрович, Й. М.
    Розглядаються методологічні передумови формування та обґрунтовується доцільність застосування маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів, висвітлюються важелі його впливу уже на стадії технічної підготовки виробництва нових виробів, акцентується увага на ефективності застосування цього механізму у діяльності сучасних інноваційних структур. In the article methodological pre-conditions of forming are examined and expedience of application of marketing mechanism is grounded in the process of creation and mastering of production of new wares, the levers of his influence light up already on the stage of technical preproduction new wares, attention is accented on efficiency of application of this mechanism in activity of modern innovative structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні засади перетворення організаційних структур управління
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Новаківський, І. І.; Петрович, Й. М.
    Розглядаються проблеми удосконалення організаційної структури управління (ОСУ). Зокрема розглянуто такі питання: аналіз еволюції форм ОСУ; сутність перетворення ОСУ, їх творчий характер; істотні чинники впливу на формування ОСУ; узгодження розвитку ОСУ з іншими компонентами системи менеджменту; місце та шляхи застосування логістики в процесах перетворення ОСУ. Розкрито сутність та показано необхідність застосування логістики для удосконалення організаційної струк- тури управління. The problems of improvement of management organizational structure are examined in the article (MOS). Such questions are considered in particular: analysis of evolution of forms MOS; essence of transformation MOS, them creative character; substantial factors of influence on forming MOS; concordance of development MOS with other components of the management system; place and ways of application of logistic in the processes of transformation MOS. Essence is exposed and the necessity of application of logistic is rotined for the improvement of organizational structure of management.