Логістика. – 2002. – №446

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42906

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія обслуговування клієнта в організації
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Поплавська, Ж. В.; Радзейовська, Г.; Національний університет “Львівська політехніка”; Сілезька політехніка
    Дослідження, проведені на аналогічних українських і польських підприємствах, дали можливість з’ясувати умови досягнення та утримання конкурентної переваги. Прийнятий авторами алгоритм дослідження дав можливість визначити потреби споживачів і на основі SWOT-аналізу сформувати стратегії обслуговування клієнтів досліджуваних підприємств. Research on similar Ukrainian and Polish firms showed conditions of gaining and maintaining of competitive preferences. Proposed algorithm helped to investigate consumer’s needs and on the basis of SWOT-analysis to formulate strategies of consumer service for the investigated firms.
  • Thumbnail Image
    Item
    Критерії та оцінка ефективності стратегії
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Поплавська, Ж. В.; Ліманська, А.; Національний університет “Львівська політехніка”; Вища школа ринкового управління та іноземних мов, м. Катовіце, Польща
    На основі поєднання теоретичних підходів та практичних засад стратегічного менеджменту визначені основні елементи ефективної стратегії, названі загальні критерії оцінки її ефективності та обґрунтовано необхідність використання з цією метою карти стратегічних висновків. The main elements of effective strategy are explained on principles of combining of theory and practice of strategic management. The evaluation indexes of effectiveness of the strategy are proposed. The necessity of using of the balanced scorecard for measurement effectiveness of this strategy is proved.