Логістика. – 2002. – №446

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42906

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз структури АСК "Укррічфлот" та її відповідність корпоративній формі власності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Ревенко, B. E.; Славов, H. A.; Міжнародний науково-навчальний центр 7інформаційних технологій та систем
    Проаналізовано зміни організаційної структури акціонерної судноплавної компанії «Укррічфлот» в напрямку використання методів і засобів логістики, які разом із сучасним менеджментом та маркетингом на внутрішньому та зовнішньому ринках забезпечили прибутковість та продуктивність цієї компанії. The changes of organizational structure of the joint-stock navigable company "Ukrrechflot" in direction of use of methods and ways logistic are analyzed, that together from modern management and marketing in the internal and external markets have ensured productivity of this company.