Логістика. – 2016. – №846

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34768

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

У збірнику наукових праць опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 846. – 224 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Довгунь, О. С.
    Обґрунтовано важливість систематизування витрат у діяльності підприємствами, враховуючи зростання конкурентної боротьби. Досліджено потреби у впровадженні підприємствами сучасних підходів до управління витратами та результатами діяльності. Визначено, що оскільки операції, які творять процеси в організаціях, реалізують різні підрозділи, обліку відповідальності не вистачає для творення вартості для клієнта, а управління процесами стає все більш актуальним. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку підприємств з підвищенням ролі контролінгу, цільовим встановленням показників для працівників та центрів відповідальності. Substantiated the importance of systematization costs at the enterprise, despite the competition. Researched companies need to introduce modern approaches in management of costs and activity in general. Determined that process management is becoming more important because the operations that create processes in organizations are mplemented by different departments, in accordance the accounting of responsibility doesn’t create the value for the customer. Summarized the opportunities for businesses development by enhancing the role of controlling, the determination of KPI for employees and responsibility centers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бочко, О. Ю.
    Обґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що маркетингова діяльність характеризується не тільки співвідношенням витрачених та отриманих фінансових результатів,а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної маркетингової діяльності. The article determines processes of the effectiveness of marketing activities, identifies the main factors that influence their levels. It is proposed to measure the effectiveness of marketing through scores. It is proved that marketing activity is characterized not only by the ratio of the obtained financial results but also the other factors of internal and external marketing environment that may have an impact on the end result (for example, sales volume, revenue, profitability, etc.). The study suggestes the phasing aplgorithm implementation of evaluation of the effective marketing.