Логістика. – 2007. – №580

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34186

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 580 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 527 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення державного управління розвитком маркетингу природних монополій
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Алєксєєв, І. В.; Князь, С. В.; Талатура, І. М.
    Сьогодні підприємства, які є природними монополіями, здійснюють виробничо- господарську діяльність без урахування характеру попиту на їхні послуги з боку споживачів. Це в комплексі з іншими факторами значною мірою зумовлює завищення цін на послуги природних монополій і не сприяє покращанню умов надання послуг. У статті виокремлено напрями і, в їхніх межах, заходи щодо удосконалення державного управління розвитком маркетингу природних монополій. For today enterprises which are natural monopolies carry out production activity without taking into account character of demand on their services from the side of users. It in a complex with other factors to a great extent predetermines overstating of prices on services of natural monopolies and is not instrumental in the improvement of terms of grant of services. In the article directions are selected and, in their scopes, measures on the improvement of state administration by development of marketing by natural monopolies on bases of development of marketing.