Логістика. – 2007. – №580

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34186

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 580 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 527 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Організаційні основи впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів залізничного транспорту
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Христофор, О. В.; Мельник, Т. С.
    Розглянуто один з напрямків розв’язання завдання посилення конкурентоспроможності залізничного пасажирського транспорту, підвищення якості обслуговування пасажирів на ньому - впровадженню прогресивної форми розрахунків за послуги. Наведено рекомендації стосовно організації нової форми зацікавлення пасажирів у збільшенні споживання сервісних послуг залізниці та розрахунків за них. The Article is dedicated to one of the directions of the decision of the problem of the reinforcement to competitiveness of the railway passenger transport, increasing quality of service passenger on him - an introducing the progressive form calculation for facilities. The Tax to recommendations for organizations of the new form of the stimulation passenger to increase the consumption of the services of the railway and calculation for them.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування необхідності оптимізації сервісу в умовах маркетингової орієнтації
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Мельник, Т. С.; Христофор, О. В.
    Обґрунтовано важливість розвитку інфраструктури залізничного транспорту у сфері пасажирських перевезень. Узагальнено результати маркетингових досліджень рівня сервісного обслуговування пасажирів залізничного транспорту на прикладі найбільш затребуваної супроводжувальної послуги. Описано навчання покупця та створення конкурентної переваги. Запропоновано комплекс заходів щодо розв’язання задачі просування на ринку послуги з низькою споживчою цінністю. Importance of the development of the infrastructure of the rail-freight traffic in sphere of passenger transportation. The Generalised results of the marketing studies level service passenger rail-freight traffic on example the most requiring accompanying facilities. The Described process of the learning the buyer and creation competitive advantage. The Offered complex action on decision of the problem of the advancement on the market facilities with low consumer value.