Логістика. – 2007. – №580

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34186

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 580 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 527 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна складова та технології маркетингової діяльності з урахуванням нової парадигми бізнесу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015) Чайковська, М. П.
    Розглянуті взаємозв’язки впровадження CRM-технологій з оптимізацією маркетингової діяльності на підприємстві та організації її інформаційної підтримки. Надано методологію формування ланцюжка пріоритетів стратегічного маркетингу з погляду сформульованого системно-синергетичного підходу до визначення CRM-стратегії; комплексний підхід до організаційної структури навколо маркетингу; аналіз інформа¬ційної складової підтримки маркетингу; ранжирування ризиків впровадження інструментарію CRM-систем та оцінка економічних ефектів на базі моделі IRACIS. Consider the correlation of application CRM-technology with optimization of marketing on the enterprise with purpose supplying with stable competition advantages. Proposed metodology of forming succession of priority strategic marketing, which based on the systematic and synergetic definition of CRM-strategy, integrated metod to the organization overall marketig. Analysis of information-groups in marketing, ranking of risks and effects from the application CRM-systems by IRACIS-model are given.