Юридичні науки. – 2018. – № 889

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44590

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У збірнику наукових праць серії “Юридичні науки” запропоновано результати наукових досліджень актуальних проблем з різних напрямів юридичної науки, розроблено наукові концепції щодо вдосконалення вітчизняного та зарубіжного законодавства. До нього увійшли аналітичні статті та фахові коментарі вчених Навчально-наукового інституту права та психології Національного університету “Львівська політехніка”, вітчизняних і зарубіжних науковців, експертні оцінки та рецензії провідних фахівців у галузі права. На авторів опублікованих матеріалів покладається повна відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, відповідної галузевої термінології, власних імен та інших відомостей.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 889, випуск 17. – 208 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки

Зміст


1
4
ІСТОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА
11
ТЕОРІЯ ТА ФІЛОСОФІЯ ПРАВА
15
21
30
37
42
49
55
60
АДМІНІСТРАТИВНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ПРАВО
68
77
86
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО І ПРОЦЕС
93
100
КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВО ТА ПРОЦЕС
106
110
117
125
132
137
144
149
КОНСТИТУЦІЙНЕ ТА МІЖНАРОДНЕ ПРАВО
156
163
168
175
182
192
198
205

Content


1
4
ISTORIIA DERZHAVY I PRAVA
11
TEORIIA TA FILOSOFIIA PRAVA
15
21
30
37
42
49
55
60
ADMINISTRATYVNE TA INFORMATSIINE PRAVO
68
77
86
TSYVILNE PRAVO I PROTSES
93
100
CRIMEAINALNE PRAVO TA PROTSES
106
110
117
125
132
137
144
149
KONSTYTUTSIINE TA MIZHNARODNE PRAVO
156
163
168
175
182
192
198
205

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Механізм детермінації девіантної поведінки дитини
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гарасимів, Тарас; Муринець, Наталія; Harasymiv, Taras; Murinets, Natalia; Гарасымив, Тарас; Муринець, Наталья; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Подано науково-теоретичний огляд вітчизняних і зарубіжних досліджень щодо проблеми формування агресії та девіацій поведінки у дитячому середовищі. Розглянуто психологічні особливості деструктивної поведінки та її характеристик з позиції психології, соціології та кримінально-правових наук. Розкрито механізми формування протиправних дій, а також проаналізовано вплив девіацій на формування особистості. Проаналізовано соціальні відхилення поведінки особистості, які формуються під впливом соціальних інститутів, а також теорії причин виникнення відхилень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модель діяльності вищих навчальних закладів України: концептуальні та правові основи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гарасимів, Тарас; Парпан, Уляна; Parpan, Ulyana; Harasymiv, Taras; Гарасымив, Тарас; Парпан, Ульяна; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено теоретико-правову модель діяльності вищих навчальних закладів України, визначено її концептуальні та юридичні основи. Проаналізувавши природу вищого навчального закладу як головного складового елементу системи вищої освіти та ключового суб’єкта освітніх правовідносин доведено, що він є юридичною особою при- ватного або публічного права, яка з підстав, передбачених національним законодавством, долучається до публічних відносин і наділена адміністративними повноваженнями. Відзначено, що вищий навчальний заклад як головний складовий елемент загальної системи вищої освіти та ключовий суб’єкт освітніх правовідносин можна визначити як особливу освітньо-наукову установу, діяльність якої відповідно до законодавства спрямована на провадження освітньої діяльності на певних рівнях вищої освіти, здійснення наукової, науково-технічної, інноваційної та методичної діяльності, забезпечення організації освітнього процесу і здобуття особами вищої освіти.