Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Л. І.
    Проведена вибірка й узагальнення якісних і кількісних складових формування інформаційного забезпечення для менеджерів у системі маркетингу на прикладі матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції підприємства. Обґрунтовано значення інформації в діяльності персоналу підприємства та необхідність використання їх рефлексивно-психологічних ознак. The problems and the complex components of management of enterprise’s marketing activities are considered, as well as selection and generalization of the qualitative and quantitative components of forming of informational support are carried out for managers in the marketing system as an example logistics and marketing company, which included mathematical dependences for determining standards of finished products; volume of sales, total supply of finished products; actual level of sales, predicted sales. The importance of information in activities of company personnel and the need for their reflexive psychological traits is proved that give reason to the selection and ranking of quality traits required sales manager for effective implementation of sale.