Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління маркетинговими ризиками: теоретичний та прикладний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Солнцев, С. О.; Овчиннікова, А. В.
    Розглянуто сутність управління ризиками та підходи авторів до виділення етапів управління ризиками. Запропоновано виділити процес оцінювання ризиків у окремий етап управління ризиками. Розглянуто особливості управління маркетинговими ризиками. Проаналізовано основні стратегії управління ризиками та інструменти управління ризиком у межах кожної зі стратегії, визначено переваги та недоліки їх застосування в Україні. The essence of risk management and approaches of the authors to the definition of stages of risk management have been analyzed. The academicians have different standpoints on separation of the risk management stages. The separation of the process of risk evaluation into separate risk management stage has been proposed. The particularities of the marketing risks management have been analyzed. The main risk management strategies and risk management techniques within each strategy have been examined. The advantages and disadvantages of risk management techniques have been defined. It has been identified that a considerable part of risk management techniques cannot be used in Ukraine because of the missing relevant standard acts. Also, the efficiency of some risk management techniques is lower than in the European countries or USA. Under the conditions of permanent market transformation processes, the companies which provide the risk management services are going to develop.