Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Система стратегічного планування у мінливому середовищі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Поплавська, Ж. В.; Тригоб’юк, С. С.
    Зважаючи на те, що середовище стає все динамічнішим і непередбачуванішим потрібно не відмовлятися від стратегічного планування, аргументуючи неможливість прогнозувати майбутні події, а навпаки, продовжувати якнайглибше його досліджувати і шукати способи удосконалення, щоб забезпечити успішний перспективний розвиток підприємства. Запропоновано розглянути систему стратегічного планування, на виході якої є прийняття найоптимальніших стратегічних управлінських рішень. Наведено структуру системи стратегічного планування, охарактеризовано підсистему планів. Стратегічні плани класифіковано за рівнями на стратегічний план підпри- ємства, стратегічної одиниці та функціональних вертикалей. Також показано основні способи, за допомогою яких можна здійснювати оцінку ефективності стратегічного планування. According to the fact, environment becomes more dynamic and unpredictable we shouldn't refuse from the strategic planning, arguing by unpossibilities to predicting future events, contrawise, continue deeper researching and looking for ways of developing to provide successfull and perspective development of the company. Offering to look in a system of strategic planning, at the end of which is the acceptance optimal strategic management decisions. Directing the structure of system of strategic planning, beeing characterize part of the system plans. Strategic plans were classificated for the levels on strategic plan of the company strategic units and functional vertical. Also main ways are showed, using it we can provide valuing effectiveness of strategic planning system.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування умов конкурентності за видами господарської діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Поплавська, Ж. В.; Михальчишин, Н. Л.
    Здійснено наукові дослідження з метою виявлення умов конкурентності в діяльності суб’єктів господарювання, оскільки в переважній більшості наукових досліджень конкуренції на товарних ринках до уваги беруться ринкові показники, а не особливості господарської діяльності підприємств, які за своєю поведінкою відображають наявність чи відсутність конкуренції на ринку. З огляду на це у статті розглянуто поняття “умови конкурентності” та визначено методи їх формування за видами діяльності, встановлено залежність умов конкурентності від частки ринку суб’єкта господарювання, наведено класифікацію методів досягнення умов конкурентності залежно від способу впливу на конкуренцію. Carried out research to identify the conditions of competition in activities of economic entities, since the vast majority of research competition in product markets are taken into account market performance rather than features of business enterprises that their behavior reflects the presence or absence of competition in the market. We consider the concept of "condition of competition" and defined methods of their formation by activity. The dependence of the competitive conditions of the market share of the entity. The classification methods of achieving the conditions of competition depending on how the impact on competition.