Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.
    Декілька років тому концепція соціальної відповідальності бізнесу не була поширеною в більшості організацій в Азії. Часи змінилися, і нині соціальна відповідальність бізнесу з’явилася в більшості країнах регіону. Метою цієї статті – визначення основних стимулів для соціальної відповідальності бізнесу в Азії. Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.
    Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.