Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Еволюція та сучасні тенденції маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.
    Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.
    Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.
  • Thumbnail Image
    Item
    Результативність організації в контексті маркетингу відносин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Яновські, A. M.
    Початками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив- ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing departments of temporary global organizations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Яновські, А. М.
    Подано результати поточного стану наукових досягнень у сфері знань про соціальну відповідальність бізнесу у контексті ринково-орієнтованої організаційної практики у Польщі. Визначена невідповідність між науковим розумінням соціальної відповідальності бізнесу та існуючими інститутами. Подано історію концепції соціально відповідального бізнесу та її май- бутні перспективи відповідно до висновків про подальший розвиток польського ринку. The article consists of the results of a temporary state of corporate social responsibility knowledge scientific achievements in the context of market oriented organizational practice in Poland. The main aim of this paper is to indicate the discord between scientific understanding of the CSR and the institutional one. There is in the article, the history of the CSR conception and its future perspectives according to the conclusions for polish marketing development.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Л. І.
    Проведена вибірка й узагальнення якісних і кількісних складових формування інформаційного забезпечення для менеджерів у системі маркетингу на прикладі матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції підприємства. Обґрунтовано значення інформації в діяльності персоналу підприємства та необхідність використання їх рефлексивно-психологічних ознак. The problems and the complex components of management of enterprise’s marketing activities are considered, as well as selection and generalization of the qualitative and quantitative components of forming of informational support are carried out for managers in the marketing system as an example logistics and marketing company, which included mathematical dependences for determining standards of finished products; volume of sales, total supply of finished products; actual level of sales, predicted sales. The importance of information in activities of company personnel and the need for their reflexive psychological traits is proved that give reason to the selection and ranking of quality traits required sales manager for effective implementation of sale.