Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23853

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 4. – 230 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Литвин, Віталій
    Изложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Феномен корпоративної культури у вищому навчальному закладі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Андрушко, Ярина
    В статье проведен теоретический анализ сущности понятия “корпоративная культура”. Освещаются практические особенности функционирования корпоративной культуры в вузе. Описано эмпирическое исследование типов направленности корпоративной культуры в вузах и определено ее влияние на жизнедеятельность студенческой молодежи. The article analyses the essence of the notion of “corporate culture” and highlights practical features of corporate culture functioning at higher educational institutions. The author describes empirical study of corporate culture orientation types at universities and determines its impact on the life activity of students.