Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23853

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 4. – 230 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст правоосвітньої діяльності працівників органів внутрішніх справ у професійно-технічних навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сурмяк, Юрій
    Рассматриваются проблемные аспекты практики взаимодействия профессионально-технических учебных заведений и органов внутренних дел в правовом просвещении учащихся, анализируются нормативно-правовые документы, которые регламентируют такую деятельность, определяется содержание совместной правовоспитательной работы. The author considers topical aspects of the practice of vocational schools and organs of Inner Affairs interaction in students’ juridical education, analyses normative and juridical documents that regulate such activities, determines the contents of their joint juridical educational work.
  • Thumbnail Image
    Item
    Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сікорський, Петро
    В статье рассматриваются психолого-педагогические проблемы процесса усвоения учебного материала, принципы дискретности, непрерывности и периодического повторения при усвоении знаний, особенности обучения математики у ПТУЗ, сущность косвенной системы оценивания и модульной технологии обучения. The article deals with psychological and pedagogical problems of the process of educational materials learning, principles of continuity, discontinuity and repetition in the process of knowledge mastering, peculiarities of mathematics teaching in vocational schools, and the essence of the indirect evaluation system and module technologies of studying.