Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39576

Матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», 21–23 листопада 2017 року, Львів, Україна

Збірник містить матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі та інформатизації діяльності вищих навчальних закладів.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, 21–23 листопада 2017 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – 202 с.

Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів

Зміст


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Content


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 44
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Гаращук, Олена; Куценко, Віра; Державна інспекція навчальних закладів України; Державна установа «Інститут економіки природокористування; та сталого розвитку Національної академії наук України»
    Аналізується стан підготовки кадрів у вищій школі. Обґрунтовується необхідність активного впровадження в навчальний процес інноватики, компетентно-орієнтованого підходу. Підкреслюється необхідність підвищення якості підготовки кадрів, використовуючи при цьому модульні, інноваційні технології. Обґрунтовуються шляхи покращення інноваційного потенціалу вищої школи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Виклики застосування інформаційних технологій в освіті
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Лебідь, Соломія; Національний університет «Львівська політехніка»
    У статті проаналізовано виклики застосування інформаційних технологій у вищій освіті в наш час. Новітні технологічні розробки в галузі інформаційних технологій дозволяють модифікувати та вдосконалювати освітній процес вже майже пів століття. Потреба в нових знаннях ставить перед університетами складні завдання швидкої інтеграції та ефективного використання новітніх практик в освітньому процесі. Нові навчальні практики, що з’явилися з новими технологіями, дозволяють комплексний підхід для створення стабільного навчального процесу. Хоча новітні технології не є обов’язковим фактором, вони дозволяють значно підвищити якість процесу навчання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Карасюк, Володимир; Глинянський, Сергій; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
    Розглянуті особливості будови і експлуатації системи дистанційного навчання в Національному юридичному університеті. Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліків
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Захарчук, Мар’яна; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практичні аспекти розроблення електронних курсів в ІФНТУНГ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Піндус, Наталія; Чеховський, Степан; Сенів, Галина; Старко, І. Ю.; Ковальчук, Юлія; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
    У статті висвітлено організаційно-методичні аспекти розроблення, впровадження і стандартизації електронних курсів в ІФНТУНГ шляхом використання навчальної платформи Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Освітній портал "Крок до України" як інтерактивний онлайн ресурс для дистанційного вивичення української мови студентами-іноземцями Львівської політехніки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Медведєва, Олена; Національного університету «Львівська політехніка»
    У статті представлено освітній портал «Крок до України» як перший інтерактивний навчально-методичний ресурс для дистанційного вивчення української мови як іноземної (УМІ) студентами-іноземцями Львівської політехніки. У статті зосереджена увага на структурному та контентному аналізі освітнього порталу, подано детальний опис функціонування його навчально-інтерактивних рубрик та підрубрик, визначено переваги дистанційного вивчення УМІ відповідно до видів мовленнєвої діяльності студентів та їхніх рівнів володіння українською мовою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи тест-IQ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Яцковська, Римма; Вінницький національний технічний університет; Вінницький національний аграрний університет
    Автори представляють результати розробки програмного модулю тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю розробки є запровадження супертесту – програми формування типових тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами. Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують систему перевірки знань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод пошуку асоціативних залежностей у великих даних
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Шаховська, Наталя; Камінський, Роман; Засоба, Є. О.; Національний університет «Львівська політехніка»
    В роботі запропоновано метод аналізу Великих даних в умовах наявності різних джерел даних та різних методів опрацювання цих даних. Уведено поняття асоціативної залежності, розроблено метод пошуку залежностей, визначено ефективність та можливості його розпаралелення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне електронне середовище навчального відділу університету
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Савчук, Тамара; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати розробки моделі інформаційного електронного середовища навчального відділу університету. Основними функціями середовища є інформування викладачів та співробітників щодо нормативних та розпорядчих документів для здійснення навчально-методичної діяльності; формування запитів внутрішньої та зовнішньої звітності; моніторинг здійснення освітньої діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка динамічного внутрішнього сайту кафедри
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Квєтний, Роман; Дубовой, Володимир; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати розробки і тестування динамічного внутрішнього сайту кафедри. Визначені основні функції сайту: достовірна інформація щодо складу кафедри, методичного забезпечення, результатів наукової роботи; автоматизоване формування звітних таблиць та документів за видами діяльності; інтеграція з іншими електронними ресурсами.