Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39576

Матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», 21–23 листопада 2017 року, Львів, Україна

Збірник містить матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі та інформатизації діяльності вищих навчальних закладів.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, 21–23 листопада 2017 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – 202 с.

Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів

Зміст


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Content


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Захарчук, Мар’яна; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Освітній портал "Крок до України" як інтерактивний онлайн ресурс для дистанційного вивичення української мови студентами-іноземцями Львівської політехніки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Медведєва, Олена; Національного університету «Львівська політехніка»
    У статті представлено освітній портал «Крок до України» як перший інтерактивний навчально-методичний ресурс для дистанційного вивчення української мови як іноземної (УМІ) студентами-іноземцями Львівської політехніки. У статті зосереджена увага на структурному та контентному аналізі освітнього порталу, подано детальний опис функціонування його навчально-інтерактивних рубрик та підрубрик, визначено переваги дистанційного вивчення УМІ відповідно до видів мовленнєвої діяльності студентів та їхніх рівнів володіння українською мовою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практичні аспекти розроблення електронних курсів в ІФНТУНГ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Піндус, Наталія; Чеховський, Степан; Сенів, Галина; Старко, І. Ю.; Ковальчук, Юлія; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
    У статті висвітлено організаційно-методичні аспекти розроблення, впровадження і стандартизації електронних курсів в ІФНТУНГ шляхом використання навчальної платформи Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід впровадження відеолекцій в навчальний процес національного фармацевтичного університету
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Панкратова, Яна; Національний фармацевтичний університет
    У статті розглядається досвід вибору програмного забезпечення відеолекцій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Запропоновано критерії вибору платформи для ефірного мовлення. Проаналізовано переваги та недоліки обраного сервісу YouTube Live. Наведено засіб вирішення проблемних питань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання сервісу управління проектами WORKSECTION у процесі дистанційного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Соколовський, Ярослав; Сторожук, Олександр; Національний лісотехнічний університет України
    У роботі обґрунтовано застосування системи управління проектами Worksection для планування завдань та контролю їх виконання під час впровадження дистанційного навчання в Національному лісотехнічному університеті України. Описано основні принципи і методи роботи які доцільно застосовувати в системі Worksection.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління компетенціями в MOODLE
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Каук, Віктор; Гребенюк, В’ячеслав; Шкіль, Олександр; Водяницький, Дмитро; Харківський національний університет радіоелектроніки
    У статті були розглянуті основні поняття та моделі компетенцій, а також особливості управління ними у системі Moodle. Проводиться обґрунтування актуальності використовування компетентнісного підходу у навчанні студентів через систему Moodle. Основний наголос зроблений на особливості компетентнісного підходу із використанням дистанційних технологій навчання.