Теорія і практика будівництва
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113
Browse
6 results
Search Results
Item Оцінка об’ємної пошкодженості бетону на різних стадіях розвитку руйнування(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Скальський, Валентин Романович; Лотоцький, Ю. Л.; Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка НАН УкраїниЗапропоновано методику кількісної оцінки об’ємної пошкодженості бетону, яка полягає у визначені її акусто-емісійної міри. Перевірку основних теоретичних положень методики виконано на експериментальних дослідженнях руйнування бетонних кубів з різних типів бетонних сумішей і з одночасним записом сигналів акустичної емісії.Item Міцність стикових зварних з’єднань зразків арматури класу А500С при багатократно повторюваних навантаженнях(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Коваль, П. М.; Бабяк, І. П.; Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. Шульгіна; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено дані про експериментальні дослідження міцності стикових зварних з’єднань С1-Ко арматурного прокату класу А-500С згідно з ДСТУ 3760 з позиції можливого застосування зварних з’єднань арматури в залізобетонних конструкціях автодорожніх мостів, зокрема з розрахунком на витривалість.Item Кінетика випромінювання сигналів акустичної емісії в бетоні при малоциклових навантаженнях(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Коваль, П. М.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.; Фаль, А. Є.; Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. Шульгіна; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено дані про експериментальні дослідження роботи бетонних зразків на стиск в умовах малоциклових навантажень з використанням методу акустичної емісії, проведення аналізу кінетики випромінювання сигналів акустичної емісії. Описана програма, методика та результати випробувань дослідних зразків бетонних призм різної міцності та складу бетону.Item Технології sika для реконструкції мостів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Собко, Ю. М.; Панченко, О. В.; Сінякін, А. Г.; Тарнопольський, Д. Й.; Вітрук, В. М.; Кот, О. В.; Войцехівський, О. В.; Байда, Д. М.; Sobko, Yu.; Panchenko, O.; Sinyakin, A.; Tarnopolskij, D.; Vitruk, V.; Kot, O.; Vojcehivskyj, O.; Bajda, D.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; ТОВ “Сіка Україна”, м. Київ; Харківський національний університет будівництва та архітектури; “Містпроект” м. Київ; Вінницький національний технічний університет; ТОВ “Гервін” м. Вінниця; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges; SikaUkraina LLC; Kharkiv National University of Construction and Architecture; Mistproekt LLC; Vinnitsa National Technical University; Gervin LLCУ статті подано опис варіантів реконструкції і розширення габариту проїзду, підсилення і захист конструкцій шляхопроводів на перетині просп. Науки і магістральної вулиці, на перетині вул. Д. Щербаківського з просп. Перемоги, шляхопроводу на Одеській площі у м. Києві, та моста через Пд. Буг у м. Вінниці за технологіями Sika, що дозволило перевести споруди у дискретний стан 1 [3].Item Напружено-деформований стан металевих гофрованих конструкцій при взаємодії із ґрунтом засипки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Лучко, Йосип Йосипович; Ковальчук, В. В.; Ковальчук, Ю. Є.; Luchko, J.; Kovalchuk, V.; Kovalchuk, Yu.; Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. ак. В. Лазаряна; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра будівельного виробництва; Lviv Branch of Dnipropetrovsk National University of the Railway transport named by ac. V. Lazaryan; Lviv Polytechnic National University, Department of building productionУ цій роботі вперше досліджено несучу здатність металевої гофрованої конструкції великого діаметру (понад 6 м) при врахуванні комплексу факторів – ступеню ущільнення ґрунтової засипки, величини динамічного навантаження від рухомого складу залізниць за критерієм розвитку пластичного шарніру у металі труби при виникненні залишкових незворотних деформацій вертикального та горизонтального діаметрів труби. Отримані результати несучої здатності металевих гофрованих конструкцій типу горизонтальний еліпс поперечного перетину, можуть бути використані інженерами Мостовипробувних станцій Укрзалізниці та Укравтодору та проектними організаціями, які займаються проектуванням металевих гофрованих конструкцій діаметром, більшим за 6 мItem Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and BridgesЗначне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.