Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
7 results
Search Results
Item Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.Item Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарювання(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Глинський, Н. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”Проведено критичний аналіз ролі органу місцевого самоврядування як активного господарюючого суб’єкта. Визначено, що ведення господарської діяльності місцевим самоврядуванням (або його одиниці) повинно бути прямою відповіддю на місцеві потреби, і тим самим покращити умови життя населення, а також гарантувати ефективність функціонування комунальної інфраструктури. Доведено, що органи місцевої влади, беручи на себе виконання певних громадських завдань в галузі економіки часто призводять до ситуації, в якій господарська діяльність у певному сегменті ринку застережена на користь привілейованих осіб/організацій.Item Забезпечення збалансованості бізнес-портфеля підприємства на маркетингових засадах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мамчин, М. М.; Глинський, Н. Ю.; Іванська, Л. В.Розглянуто ознаки ключових полів бізнесу, здійснено аналіз портфеля бізнесу конкретного підприємства фармацевтичної галузі, виділено найперспективніші зони бізнесу цього підприємства. Here we describe the characteristic features of the basic business strategies, analyze business portfolio of the certain enterprise of the pharmaceutical industry, define the most perspective branches of this enterprise.Item Обґрунтовання стратегічних рішень органів місцевого самоврядування малих і середніх міст у економічній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано сутність поняття «конкурентоспроможність (КСП) регіону», окремі підходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. порівняно з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.In the article the definition of the term “competitiveness of the region”, some approaches to its estimation are analyzed and the level of competitiveness of Lviv region comparing to other regions and countries in the year 2010 as to the estimation of the WEF is described.Item Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано тенденції економічного розвитку малих і середніх міст Західної України. На підставі аналізу виявлено причинно-наслідкові зв’язки економічного розвитку досліджуваних міст. Також розроблено схему типізації досліджуваних міст з огляду на спеціалізацію їхніх економічних систем за допомогою маркетингового профілю міста. Використовуючи цю схему за основу, виконано міжгруповий та внутрішньогруповий аналіз тенденцій економічного розвитку досліджуваних міст. The analysis of trends of economic development of Western Ukrainian small and middle cities is carried out in the article. On the basis of this analysis it is discovered reason-result connections of economic development of the investigated cities. The scheme of typification of the investigated according to specialization of their economic systems with the city marketing profile cities is also developed in the article. Using this scheme as a basis, an intergroup and intragroup analysis is conducted.Item Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Глинський, Н. Ю.Item Формування комплексу маркетингу міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано існуючі підходи до формування комплексу маркетингу міста та відображено авторський підхід до його формулювання. Визначено сутність поняття міста як товару, деталізовано інші складові комплексу маркетингу міста: ціни, розподілу, просування. Визначено основних адресатів системи маркетингових комунікацій міста. The analysis of existent approaches to forming of complex of marketing of city is conducted and represented author approach to it formulation in the article. Determine essence of concept of city as commodity, working out in detail of other constituents of complex of marketing of city is carried out (price, distribute, advancement). Basic addressees of the system of marketing communications of city are definite.