Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання логістичного ланцюга поставок
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Національльний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано можливість використання динамічного програмування для моделювання логістичного ланцюга поставок.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні рішення у збуті: модель управління запасами
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Кузьо, Н. Є.; ДУ “Львівська політехніка”
    Розглядається модель, в якій попит на продукцію і терміни виконання замовлення на постачання є випадковими величинами із заданими функціями розподілу, та наводиться алгоритм її реалізації
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичний підхід до управління транспортуванням
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кузьо, Н. Є.
    Розглянуто процес управління транспортуванням у логістичній системі та критерії вибору способу транспортування вантажів. Запропоновано схему вибору логістичного посередника. The process of transportation management in logistic system is considered. The selection criteria of a transportation way of cargoes are investigated. The method of a selection of the logistic intermediary is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування логістичної системи комерційного банку
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Кубів, С. І.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
    Розглядаються особливості формування логістичної системи комерційних банків та підвищення рівня обслуговування клієнтів банківських установ. The features of formation of the logistic system of commercial banks and rise of level of maintenance of clients of bank institutions are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологічні аспекти проектування логістичних систем
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, Н. Є.
    Розглядаються проблеми взаємодії складових логістичної системи - транспортної, складської, виробничої, інформаційної, кадрової та фінансової підсистем. Запропоновані порядок та методи їх системного дослідження, сформульовані основні вимоги до інтегрованого проектування. The problems of interaction elements system of logistic - transport, warehouse, industrial, information, personnel and financial subsystems are considered. Offered the order and methods of their system research and formulated basic requirements to the integrated designing.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання мережних систем для управління ланцюгами поставок
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Кузьо, Н. Є.
    Розглядаються можливості використання мережного планування для управління ланцюгами поставок та особливості мережних систем у сучасній економіці. Запропонована схема логістичного ланцюга у вигляді мережі. Визначено типи задач, які можна розв’язувати за допомогою мережного моделювання. The opportunities of use of network planning for management of circuits of deliveries and feature of networks in modern economy are considered. The offered plan of logistics circuit as network. The types of problem are determined which can be decided with the help of network.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.
    Обґрунтовано доцільність використання нетрадиційної енергетики, енергозбереження та енегоефективності в Україні. Встановлено, що найвищий потенціал розвитку в Україні належить вітровій та сонячній енергії. Визначено, що у приватному секторі будівництва ситуація з переходом на енергозберігаючі технології поступово набуває стабільно зростаючої тенденції та істотно залежить від розвитку ринку первинної нерухомості. Тому у роботі встановлена залежність попиту на первинну нерухомість від величини середньомісячної заробітної плати. Проаналізовано досвід використання енергозберігаючого інсталяційного устаткування у світі та в Україні, доцільність запровадження з цією метою державної підтримки. Встановлено, що сьогодні ринок України не відчуває нестачі у постачальниках інсталяційного устаткування. Проте фінансово-економічна криза призвела до того, що попит на закордонну продукцію преміум та середнього класу в Україні істотно знизився на користь дешевшого сегменту. Визначено, що у межах просування енергозберігаючого устаткування виробники та посередники мають дати змогу клієнту зрозуміти те, що від його закупівлі він не лише заощадить власні кошти в перспективі, але і отримає екологічну та соціальну вигоди, оскільки розумне використання енергозберігаючої та екологічної продукції робить внесок у розвиток суспільства, вирішення проблеми світової енергетичної кризи та у сталий розвиток загалом. Такі ідеї повинні знайти відображення у активізації заходів паблісіті та соціальної реклами усіх ланок галузевого ланцюга. The necessity of the use of alternative energy, energy saving and energy efficiency in Ukraine is substantiated. The experience in using of the alternative energy sources in the world and Ukraine is studied. The wind and solar energy are established to have the highest development potential in Ukraine. The development of energy obtaining methods also needs the development of the equipment that will efficiently use generated energy and therefore increase the final outcome in the resource saving. In these days, due to the rapid development of technologies, a variety of solutions and equipment that can provide a powerful reducing energy consumption exist, which consequently leads to cost and resource savings. The equipment and materials for the heating systems, water supply, sewerage installation have great demand, because they are a mandatory attribute in the construction or reconstruction of industrial, residential, administrative and public buildings these days. The heat pumps are appropriate items in the area of alternative energy sources. The rationalization of retaining pump systems and controls regulates the ratio of energy and water consumption. Air heat pumps allow to achieve the maximum use of renewable energy while working with other heating equipment, such as boiler or collector. Solar collectors are used to support heating systems and hot water even at sub-zero temperatures. Highly efficient vacuum heat sink can receive energy from both direct and diffused solar radiation. In order to improve the efficiency of the heating system one should also optimize the performance of heating devices -radiators and hydraulic or electric warmed floor and walls by operation of thermostats. It is determined that the situation with the transition to energy saving technologies in the private construction sector becomes more stable growing trend and essentially depends on the development of primary real estate market. Therefore, the dependence in the demand for primary property values is of the average wage. The experience of the use of energy-saving equipment installation in the world and in Ukraine is analyzed, the appropriateness of introducing to this end the government support. It is established that modern Ukrainian market as no shortage of suppliers of equipment installation that is classically divided into foreign and domestic. However, the financial crisis has caused the demand for foreign products the premium and middle class in Ukraine decreased significantly in favor of cheaper segment. It is determined that within the promotion of energy-saving equipment manufacturers and intermediaries should provide the client with the understanding that from his purchase, one not only saves their own funds in the future, but gains environmental and social benefits, as the clever use of energy saving and environmental products contributes to development society, to address the global energy crisis and sustainable development in general. These ideas should be reflected in the intensification of publicity measures and social advertising of all levels of the industry chain.