Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто якісні зміни в діловому середовищі українського бізнесу. Проведено економічну інтерпретацію порівняльних трендів макроекономічних показників. Приведені регресійні моделі, що відображають інтенсивність зміни експорту та імпорту. Визначено умови ефективного впровадження експортної стратегії на основі синтезу економічних та поведінкових аспектів в експортній маркетинговій діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Мних, О. Б.
    Охарактеризовано якісні зміни в ринковому середовищі функціонування і розвитку українського бізнесу. Акцентовано увагу на посиленні процесів євроінтеграції, нагромадженні зовнішніх та внутрішніх загроз, що вимагає істотних змін у маркетинговій політиці підприємств та в їхній діяльності на вітчизняних і закордонних ринках збуту. Визначено причини низької ефективності українських компаній на ринках країн ЄС після введення для країни нульового мита для експортних поставок. Доведено необхідність комплексного вирішення маркетингових проблем для покращення ринкових позицій підприємств з врахуванням їх доступності до інвестиційних ресурсів та обмежень з боку фінансових інституцій. The article given characteristic qualitative changes in the market environment, operation and development of Ukrainian business. The attention is focused on strengthening the process of European integration, accumulation of external and internal threats, requiring significant changes in the marketing policy of companies and their activities on domestic and foreign markets. Identified causes of low efficiency of Ukrainian companies in the EU markets after entering the country for zero duties for exports. The necessity of solving complex marketing challenges to improve the market position of companies taking into account the availability of resources for investment and operating restrictions by financial institutions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Екологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Мних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
    Наведено характеристики особливостей розвитку глобальних екологічних процесів, оцінки залежностей капіталізації підприємства від екологічної ефективності. Доведено, що екологічний розвиток промислових підприємств перебуває в тісній взаємодії із суміжними галузями економіки. Показано можливості використання екологічних індексів інвестиційно привабливих компаній для формування фондів соціально відповідального інвестування і для розвитку нових інструментів екомаркетингу та екологістики. Побудовано змістовну модель екологічної орієнтації бізнесу, розкрито його сутність як домінанти стратегічного мислення менеджменту в економіці знань. Наведені регресійні моделі, які відображають ефективність використання біомаси на вітчизняному підприємстві, як джерела енергії під час виробництва сільськогосподарської продукції. The article given the characteristic features of global environmental processes, given the characteristics of dependency evaluation capitalization of enterprise environmental performance. It is proved that the development of the environmental industry is in close cooperation with sumizhnyymy sectors. The possibilities of using environmental indices investment attractive companies to create socially responsible investment funds and for the development of new instruments of environmental marketing and environmental logistics. Built content model of environmental business orientation, reveals its essence as a dominant strategic thinking management in the knowledge economy. Resulted regression models that reflect the efficiency of the domestic enterprise biomass as an energy source in the production of agricultural products.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фундаментальні зміни на європейському конкурентному ринку авіа послуг і необхідність упровадження якісних змін у діяльності українських авіакомпаній у контексті інтеграції України у спільний авіаційний простір
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Мних, О. Б.
    Охарактеризовано зміни ринкового середовища діяльності українських авіакомпаній в умовах поглиблення кризи. Побудовано регресійні моделі й виявлено основні тенденції зміни фінансових показників провідної авіакомпанії ПрАТ “Міжнародні авіалінії України”. Доведено необхідність створення передумов для формування спільного авіаційного простору й активної підготовки до організації та впровадження якісних змін у системі менеджменту вітчизняних авіакомпаній. Визначено послідовність впровадження якісних змін в діяльності авіакомпаній на ринку пасажирських перевезень у контексті інтеграції України у спільний авіаційний простір (САП). The article given characteristic changes in the market environment of Ukrainian airlines in the deepening crisis. Powered regression models and identified the major trends in financial performance of the leading airlines of a private company “Ukraine International Airlines.” The necessity of creating conditions for the formation of joint airspace and preparation for the organization and implementation of changes in the quality management system of domestic airlines. The sequence of the introduction of qualitative changes in airline passenger transport market in the context of Ukraine's integration in the Common Aviation Area (CAP).
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток транспортної політики в Україні згідно з вимогами ЄС на прикладі вантажних перевезень залізничного і автомобільного транспорту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
    Відображено особливості транспортної політики в Україні у сфері вантажних перевезень і доведена необхідність її удосконалення згідно з вимогами Європейського Союзу. Виявлено основні тренди, які характеризують динаміку навантажень на залізничний і автомобільний транспорт, і визначено основні напрями розвитку ринку транспортних послуг на основі критичного оцінювання досвіду Європейського Союзу. The article reflects the peculiarities of transport policy in Ukraine in transportation and proved the need to improve compliance with the requirements of the European Union. The key trends that characterize the dynamic loads on the rail and road transport, and the main directions of development of the transport market based on a critical evaluation of the experience of the European Union.
  • Thumbnail Image
    Item
    Актуальні проблеми розвитку фармацевтичного ринку та підходи до їх вирішення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.; Гілета, Ю. І.
    Проведено характеристику сучасного фармацевтичного ринку України і визначено тренди розвитку фармацевтичних компаній. Досліджено актуальні проблеми фармацевтичного ринку, оцінено сучасний стан реформування галузі, а також тенденцій її розвитку в якісно новому ринковому середовищі за посилення впливу важелів державного регулювання. A characteristic of modern pharmaceutical market of Ukraine and identifies trends of pharmaceutical companies. Of the responsibility of pharmaceutical market assessed the current state of reform and development trends in a qualitatively new market environment, with increasing influence levers of government regulation.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.
    Досліджено проблеми фармацевтичного ринку України і доведено необхідність впровадження маркетингових інструментів для регулювання його розвитку у контексті покращання якості життя. Велику увагу приділено проблемі соціальних аптек, доступності цін на фармацевтичну продукцію, забезпечення медичними препаратами соціальнонезахищених верств населення. In this article we examine the problems of the pharmaceutical market of Ukraine and the necessity of implementation marketing tools for the regulation of its development in the context of improving the quality of life. The purpose of this article is determining the practical value f marketing in conditions of pharmaceutical market development. Much attention is paid to the problem of social pharmacy accessibility of prices for pharmaceuticals, providing with the medicines for social and vulnerable people. There is given a chart, which represents morbidity of population of Ukraine for the last twenty years. At the end of the article there are conclusions and perspectives of the next researches. We can draw a conclusion that the key-note of the article, basic material and conclusions were set out clearly, correctly and correspond to the subject of the text.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.; Іванова, Д. О.
    Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мних, О. Б.
    Визначено особливості маркетингової діяльності підприємств під час загострення кризи і нові вимоги щодо розроблення стратегії їх розвитку та інформаційного забезпечення. Узагальнено досвід з пошуку можливостей покращення результатів маркетингу на основі постійних удосконалень на виробництві, впровадження інноваційних проектів з участю венчурного капіталу, підвищення продуктивності в суміжних секторах економіки. Подано схему споживання вартості та роль маркетингу в цьому процесі. In this article the features of marketing firms with an acute crisis and new requirements for drafting strategic development and information provision. The experience in finding ways to improve your marketing results based on constant improvements in production, the introduction of innovative projects involving venture capital, increasing productivity in allied industries. The scheme cost of consumption and marketing role in this process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграції людського капіталу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Мних, О. Б.; Давидович, І. М.
    Розглянуто причини загострення актульності соціальних і маркетингових проблем, особливо у сфері машинобудування, яке покликано відігравати стратегічну роль у зміні структури попиту і пропозиції як на товарному ринку, так і на ринку праці. Доводиться необхідність збалансування людського потенціалу у стратегії розвитку підприємств машинобудування та удосконалення методичних підходів щодо оцінювання продуктивності праці, які виробила сучасна практика розгортання диверсифікації виробництва і різних схем кооперації праці. The article reviews reasons aktulnosti worsening social and marketing issues, particularly in engineering, which should play a strategic role in changing the structure of supply and demand as the commodity market and the labor market. Proves the necessity of balancing human development strategy in mechanical engineering and improved methodological approaches for evaluating productivity, which puts the modern practice of diversification of production and deployment of various schemes of cooperative work.