Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено основні групи чинників формування ринкової вартості підприємства та визначено роль маркетингу в процесі створення такої вартості Розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “марочний капітал” та “вартість марки”. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності управління брендом. Запропоновано набір якісних та кількісних показників для оцінки ефективності управління торговою маркою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в Україні
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мороз, Л. А.
    Визначено етапи розвитку теорії і практики маркетингу в Україні, проаналізовано сутність трьох базових парадигм маркетингу, розглянуто зростання ролі товарних марок у формуванні довгострокових відносин довіри між виробниками і споживачами. The stages of marketing theory and practice development is suggested, the sense of the thee basis concepts of marketing is analyzed, the growing role of trade marks in the formation of long-term partnership between producers and costumes is shown.
  • Thumbnail Image
    Item
    Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Діброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.
    Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Мороз, Л. А.; Косар, Н. С.; Різенко, С. А.
    Запропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток українського ринку пива і формування конкурентних переваг підприємств-учасників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2007) Мороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.
    Досліджено тенденції розвитку українського ринку пива, розподіл його часток між основними продуцентами. Розглянуто можливості досягнення підприємствами конкурентних переваг як за рахунок позиціонування продукції, так і за рахунок збільшення масштабів виробництва. Запропоновано класифікацію джерел отримання конкурентних переваг. Визначено концептуальні зміни в оцінюванні можливостей використання альтернативних стратегій конкуренції в умовах глобалізації ринків. The trends of development of the Ukrainian beer market, its division between main producers are investigated. The achievement of competitive advantages with product positioning and enlargement of production scale are shown. The classification of competitive advantage sources is suggested. The conceptual changes in the estimation of possibilities of the use of alternative strategies of competition in the conditions of markets globalization are defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Л. А.
    Досліджено динаміку і тенденції розвитку українського автомобільного ринку, проаналізовано конкурентні позиції автомобільних брендів, існуючі класифікації марок за різними ознаками. Запропоновано диференційований підхід до позиціонування автомобільних брендів під час формування комплексів маркетингових комунікацій, спрямованих на різні цільові аудиторії. This article examines the Ukrainian automobile market behaviour and trends, and provides a competitive position analysis for automobile brands and evaluation of current car makes by a variety of features. A differentiated approach is suggested for the positioning of car brands in forming marketing communication mixes aimed at different target groups.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мороз, Л. А.
    Проаналізовано методи нестандартних маркетингових комунікацій, які по-різному трактують сучасні науковці і практики, що спричиняє термінологічну неузгодженість і ускладнює процес їх використання. Запропоновано авторське трактування сутності і взаємозв’язків між нестандартними комунікаційними технологіями з метою підвищення ефективності їх впливу на цільові аудиторії. This article analyses nonstandard marketing communications methods. Academics and practioners are not unanimous in interpreting such methods, thus breeding ambiguous terminology and impeding their usage process. The author offers her own interpretation of the substance of, and interrelationships between, nonstandard communication technologies, aimed at improving the effectiveness of their impact on the target audiences.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.
    Досліджено поняття потенціалу підприємства та його елементів. Розглянуто маркетингові фактори, які формують потенціал підприємства. Проаналізовано підходи до визначення стратегічного аналізу та основних його напрямків. Запропоновано основні етапи стратегічного аналізу маркетингового потенціалу підприємства. Проаналізовано можливий вплив факторів макросередовища на стан маркетингових нематеріальних активів, а також можливі сильні та слабкі ознаки підприємства, що визначають його маркетинговий потенціал. Probed the concept of potential of enterprise and his elements is сonsidered marketings factors which form potential of еnterprise. Approaches are analysed to determination of strategic analysis and his basic directions. The basic stages of strategic analysis of marketing potential of enterprise are offered. Possible influence of factors of macroenvironment is analysed on the state of marketings immaterial assets, and аlso strong and weak sides are possible enterprises which determine his marketing potential.