Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 27
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено головні критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Значення інформації для маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Килипенко, Н. Є.; Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. Кравчука
    Розглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Швайца, Д.; Плюцішевич, В.; Політехніка Шленська
    Подано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Контролінг у маркетинговій діяльності
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Капута, В.; Політехніка Шленська
    Подано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод “just in time” та сучасний маркетинг
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Жира, І.; Краківська політехніка
    Проаналізовано сучасні маркетингові дії, які посилаються на JIT (Just in time). Ця система полягає у філософії поставок вчасно, з високою якістю, при коротких термінах доставки. У статті також вивчається новий підхід до логістики і сучасного маркетингу - система ERP (enterprise resources planning), яка полягає у визначенні економічних величин поставок EOQ і економічних довжин виробничих серій EPQ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії газопостачальних компаній
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічне управління ланцюгом поставок
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Костюк, О. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито сутність стратегічного управління ланцюгом поставок (SCM), наведено перелік модулів і показники вартості у складі ланцюга поставок, умови в рамках системного підходу щодо забезпечення функціонування SCM, а також схему управління ланцюгом поставок на стратегічному рівні Проаналізовано пропозицію, що є на українському ринку у сфері інформаційних технологій, зокрема управління ланцюгом поставок в системі DeloPro.