Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
31 results
Search Results
Item Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено головні критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.Item Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.Item Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.Item Значення інформації для маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Килипенко, Н. Є.; Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. КравчукаРозглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.Item Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.Item Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Швайца, Д.; Плюцішевич, В.; Політехніка ШленськаПодано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.Item Контролінг у маркетинговій діяльності(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Капута, В.; Політехніка ШленськаПодано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.Item Метод “just in time” та сучасний маркетинг(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Жира, І.; Краківська політехнікаПроаналізовано сучасні маркетингові дії, які посилаються на JIT (Just in time). Ця система полягає у філософії поставок вчасно, з високою якістю, при коротких термінах доставки. У статті також вивчається новий підхід до логістики і сучасного маркетингу - система ERP (enterprise resources planning), яка полягає у визначенні економічних величин поставок EOQ і економічних довжин виробничих серій EPQ.Item Маркетингові стратегії газопостачальних компаній(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.Item Стратегічне управління ланцюгом поставок(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Костюк, О. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито сутність стратегічного управління ланцюгом поставок (SCM), наведено перелік модулів і показники вартості у складі ланцюга поставок, умови в рамках системного підходу щодо забезпечення функціонування SCM, а також схему управління ланцюгом поставок на стратегічному рівні Проаналізовано пропозицію, що є на українському ринку у сфері інформаційних технологій, зокрема управління ланцюгом поставок в системі DeloPro.