Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція структуризації в організації
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Сулковський, Л.; Громадська вища школа підприємництва і управління
    Досліджено сутність структури організацій та окреслено умови розподілу влади і переміщення знань. Обґрунтовано особливості формальних і неформальних структур в контексті структуризації організації (мережі організацій).
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Хадріан, П.; Краківський економічний університет
    Стаття присвячена одному з ключових аспектів маркетингу, який полягає у впливі на цільовий ринок інтегрованого складу елементів комплексу маркетингу. Мета статті – представити результати дослідження рівня цієї особливості маркетингової діяльності на основі опитування 840 польських підприємств, проведеного відділом маркетингу економічного університету у Кракові. Результати свідчать про середню та добру оцінку координації інструментів комплексу маркетингу (де оцінка в групах великих підприємств є більш високою) та появі статистично значущих зв’язків між оцінкою ступеня координації „маркетинг-мікc” та, зокрема, оцінюючи значення окремих елементів у цьому складі, стратегію виграшу клієнтів або оцінку ступеня адаптації підприємств до сучасної ринкової економіки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження тенденцій розвитку аптечних мереж в Україні і факторів їх конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Посилкіна, О. В.; Мала, Ж. В.; Національний фармацевтичний університет
    Досліджене тенденції щодо консолідації, притаманні роздрібному фармацев- тичному ринку в Україні. Встановлено, що кількість аптечних мереж постійно зростає, при цьому питома вага невеликих аптечних мереж поступово скорочується, а частка мега мереж активно зростає. Виявлені структурні ознаки монопольного (домінуючого) положення аптечних мереж на досліджуваних регіональних ринках. Досліджено конкурентні переваги аптечних мереж у порівнянні з одиночними аптеками, проведений SWOT-аналіз їх діяльності. Обґрунтована необхідність створення належної законодавчо нормативної бази для регулювання діяльності аптечних мереж в Україні з метою недопущення монополізації аптечними мережами роздрібного фармацевтичного ринку і погіршення якості і доступності забезпечення в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз логістичних процесів: економічний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Михайлик, Н. І.; Кузяк, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Глобалізація бізнес – процесів, пошук альтернативних існуючим концепціям конкурентних стратегій та змінне зовнішнє та внутрішнє середовище спонукають сучасних управлінців вивчати та застосовувати інструменти маркетингово-логіс- тичного управління. Так як, логістична діяльність підприємства виконується шляхом реалізації завдань, що у свою чергу покликані до координації в напрямі ефективної оптимізації усіх функціональних процесів, то вона розглядається як вагомий чинник підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті сформовано основи методологічних положень аналізу логістичних процесів, їх класифікацію, особливості застосування в управлінській діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз структури АСК "Укррічфлот" та її відповідність корпоративній формі власності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Ревенко, B. E.; Славов, H. A.; Міжнародний науково-навчальний центр 7інформаційних технологій та систем
    Проаналізовано зміни організаційної структури акціонерної судноплавної компанії «Укррічфлот» в напрямку використання методів і засобів логістики, які разом із сучасним менеджментом та маркетингом на внутрішньому та зовнішньому ринках забезпечили прибутковість та продуктивність цієї компанії. The changes of organizational structure of the joint-stock navigable company "Ukrrechflot" in direction of use of methods and ways logistic are analyzed, that together from modern management and marketing in the internal and external markets have ensured productivity of this company.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз світового фрахтового ринку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Підлісний, І. П.
    Проведено аналіз кон’юнктури світового фрахтового ринку та досвід роботи іноземних компаній на ньому. The analysis of a conjuncture of the world charter market and experience of work of the foreign companies on it is carried out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання автоматизованих систем управління водооб'єктами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Васильєв, А. Й.; Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «ХАІ»
    Наведені результати досліджень автоматизованої системи управління водопостачанням м. Харкова. Автоматизація виробництва впливає на підвищення ефективності роботи водооб'єктів, що дасть змогу розширити масштаби впровадження автоматизованих систем управління водокористуванням. The results of researches of the automated control system of water supply of Kharkov are given. The automation of manufacture influences increase of an overall performance, that will allow to expand scales of introduction of the automated control systems of water supply.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання та оптимізація організаційних структур управління підприємств малого бізнесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Тревого, 0. І.; Фещур, Р. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядається та оцінюються методи моделювання організаційних структур управління підприємств, а також оптимізації ОСУ для малого підприємства визначенням оптимальної чисельності персоналу, розподілу завдань між виконавцями та побудовою економіко-математичної моделі. Is devoted to consideration and evaluation of modeling methods of Organizational Management Structures of an enterprise, and also optimization of OMS for Small Business Enterprise by estimating optimal staff number, task deployment among executives and building an economic calculative model.