Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
14 results
Search Results
Item Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Герасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”Проведено аналіз товарної та географічої структури, динаміки та ефективності зовнішньої торгівлі країни. Досліджено характерні особливості здійснення експортних поставок на історичних етапах розвитку національної економіки. Виявлено основні проблеми у здійсненні експортно-імпортних операцій та їх першопричини. Праналізовано ефективність застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів і послуг на зовнішний ринок. Запропоновано заходи для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової економічної безпеки держави при реалізації Експортної стратегії України.Item Квантифікація інтеграційного менеджменту(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гронська, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Викладено основні поняття метилогічної інтеграції сфер маркетингу, логістики, менеджменту, екологічного моніторингу. Досліджено мотиви цілісного упорядкування, об’єднання, узгодження їх організаційних рівнів та структур у відповідності до інформаціологічних відношень між ними. Представлено метод формування елементів тріадної єдності та модель відображення простору взаємодії підприємницької діяльності й соціальної екології. Висунуто гіпотезу акумулювання духовної субстанції сфер діяльності та буття та спосіб взаємодії інформаційно-енергетичного насичення.Item Напрями визначення викликів функціоналізму в системі менеджменту підприємницької діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Гронська, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто виклики функціоналізму в системогенезі мотивів менеджменту відповідно до тенденцій розвитку підприємницької діяльності. Представлено концепцію кореляції провідних та похідних функцій функціоналізму. Узагальнено перспективи спонукальної дії складових чинників функціоналізму. Визначено реструктуризацію провідних функцій взаємовпливу, взаємозв’язку, взаємозалежності відповідно до суб’єктивно-об’єктивних відношень організаційних структур у системі менеджменту підприємницької діяльності маркетингу, логістики. Висунуто гіпотезу визначення тріалогу функціонала та побудови алгоритму функціонування інфраструктури підприємницької діяльності.Item Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Біловодська, О. А.; Сигида, Л. О.Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управляти маркетинговою політикою розподілу за принципами 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування. The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.Item Синергетичний підхід в управлінні розвитком власно-владних відносин в підприємствах АПК(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Судомир, С. М.Розкривається системний підхід до формування комплексу факторів як передумов забезпечення синергетичного ефекту під час діяльності підприємств. Розроблені методики визначення синергетичного ефекту, які характеризують рівні розвитку базових елементів забезпечення діяльності підприємств. The author outlines a systemic approach towards the formation of the factor complex that stipulates expressions of the synergy effect in the course of entrepreneurial activities. The methods descriptive of the synergy effect are developed, with a view to characterizing the development levels of basic elements of the exercise of enterprises' activities.Item Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Герасимчук, В. Г.Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of “planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented. Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of marketing is considered.Item Actual problems of economics and capitalization value-oriented management: new challenges of marketing(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Mnykh, O. B.The article given quantitative and qualitative characteristics of the processes of capitalization of economy of Ukraine in the deepening systemic crisis and globalization of the investment market. It is proved about strengthening the necessity of greater influence of marketing on the process of forming costs and finding new sources of value creation in emerging European markets. Attention is focused on ensuring long-term competitive advantages through innovative marketing solutions for commodity and stock markets. Подано кількісну і якісну характеристику розвитку процесів капіталізації економіки України в умовах поглиблення системної кризи і глобалізації інвестиційного ринку. Доведено необхідність посилення впливу маркетингу на процеси формування вартості і пошук нових джерел створення вартості на нових європейських ринках. Зосереджено увагу на забезпеченні тривалих конкурентних переваг на основі інноваційних маркетингових рішень на товарних і фондових ринках.Item The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Mroz-Gorgon, B.The essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing. Суть проблеми в реальних ринкових умовах полягає у коригуванні пропозиції культурних закладів відповідно до сучасної культурної аудиторії – їхніх вимог і смаків. Для того, щоб виконати важке завдання управління такими установами, лідери повинні постійно стежити за місіями цих установ і управляти ними «ринковим» методом, свідомо створюючи свій імідж. Одна з відповідей на тенденції нинішніх споживачів культури полягає в емпіричному маркетингу.Item Структура і система функціонування інформаційних ресурсів корпоративних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Урікова, О. М.Подано аналіз підходів до визначення поняття “інформація”. Охарактеризовано основні завдання управління ресурсами корпоративної мережі. Сформовано систему функціонування інформаційних ресурсів на корпоративному підприємстві та описано основні її елементи. Показано вплив процесу управління інформаційними ресурсами на результати економічної діяльності корпоративних підприємств. The author of the article analyzes the different approaches on the “information” definition. There is describes the basic problems of resource management in corporate network. Shows process management effect of information resources on the economic performance of corporate enterprises. The author combined corporate enterprise resources model and principles of resources interaction by J. Kornay. The mechanism of functioning of the five main types of resources (economic, material, information, natural and human) in the internal environment of the corporate enterprise was suggested. Formed functioning system of information resources on the corporate enterprise and described elements.Item Стандартизація на рівні маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.