Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія редагування параметрів тестових завдань в форматі Мoodle ХМL
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Міюшкович, Євген; Міюшкович, Юлія
    Розглянуто методологію редагування тестових завдань за допомогою параметрів тегів Moodle XML. The work demonstrates methodology of tests editing with the Moodle XML tag options.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні технології вимірювання залишкових знань студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глазунова, О. Г.
    У статті розглянуті питання методики вимірювання залишкових знань студентів вищих навчальних закладів з розподіленою структурою з використанням сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано результати педагогічного експерименту, проведеного на базі НУБіП України. The questions techniques of measuring remaining knowledge of university students with use of modern information technology, the results of pedagogical experiment conducted on the basis of NUBIP of Ukraine have been considered in this article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Г. А.
    Тестування має ряд важливих переваг. Ці переваги існують лише при дотриманні технології розробки тестів. Підсумкове тестування сприяє більш повній і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дозволяє удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бущак, Галина
    Впровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.