Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
9 results
Search Results
Item Запровадження тестових технологій в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Захар, О.В тезах розглянуті питання розробки, тесту та тестових завдань відповідно до освітніх цілей, етапи технології розробки педагогічних тестів, а також шляхи формування компетенцій у сфері створення й оцінки тестів у педагогічних працівників під час підвищення квалфікації.Item Огляд методів виявлення нечітких дублікатів для автоматизованої перевірки тестових завдань(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яковина, Віталій; Камінський, Ростислав; Смірнов, ВсеволодОписано основні синтаксичні та лексичні методи виявлення нечітких дублікатів та показано перспективу їх використання для автоматизованої перевірки тестових завдань у відкритій формі.Item Інформаційна система підтримки тестового контролю знань “Logit”(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дубан, РоманРеалізовано відкриту інформаційну систему, що підтримує життєвий цикл тестового контролю. Застосування оригінальної сплайн-моделі профілів дозволяє підвищити якість тестових завдань. Реалізовано модулі створення та рецензування тестів, проведення оцінки тестових питань. Передбачається програмна та апаратна підтримка процесу тестування як індивідуально так і в групах.Item Методологія редагування параметрів тестових завдань в форматі Мoodle ХМL(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Міюшкович, Євген; Міюшкович, ЮліяРозглянуто методологію редагування тестових завдань за допомогою параметрів тегів Moodle XML. The work demonstrates methodology of tests editing with the Moodle XML tag options.Item Інформаційні технології вимірювання залишкових знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глазунова, О. Г.У статті розглянуті питання методики вимірювання залишкових знань студентів вищих навчальних закладів з розподіленою структурою з використанням сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано результати педагогічного експерименту, проведеного на базі НУБіП України. The questions techniques of measuring remaining knowledge of university students with use of modern information technology, the results of pedagogical experiment conducted on the basis of NUBIP of Ukraine have been considered in this article.Item Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Г. А.Тестування має ряд важливих переваг. Ці переваги існують лише при дотриманні технології розробки тестів. Підсумкове тестування сприяє більш повній і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дозволяє удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.Item Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бущак, ГалинаВпровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.Item Постановка і розв’язування економічних задач у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки з метою формування завдань для контрольних заходів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Воловець, ЯрославItem Структурна організація та системи керування інтерактивних електронних освітніх систем(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Дорош, Н. В.; Кучмій, Г. Л.; Бойко, О. В.; Дорош, О. І.В роботі розглянуто принципи базової структурної організації електронних освітніх систем та проведений огляд систем керування навчальним процесом . На базі системи Moodle створено курс дистанційного навчання з електроніки з необхідними навчальними матеріалами та сформовано засоби тестування та оцінювання знань. In work it is considered principles of base structure of electronic educational systems and the review of control systems is spent by educational process. On the basis of Moodle system it is created an educational course of electronics in necessary by teaching materials and it is generated means of testing and an estimation of knowledge.