Матеріали конференцій

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація дистанційної освіти в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Карасюк, Володимир; Глинянський, Сергій; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
    Розглянуті особливості будови і експлуатації системи дистанційного навчання в Національному юридичному університеті. Значну увагу приділено технологічним особливостям інтеграції системи LMS Moodle з хмарними сервісами Microsoft. Викладені результати дослідження процесу дистанційного навчання з наголосом на усунення притаманних дистанційній освіті недоліків
  • Thumbnail Image
    Item
    Практичні аспекти розроблення електронних курсів в ІФНТУНГ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Піндус, Наталія; Чеховський, Степан; Сенів, Галина; Старко, І. Ю.; Ковальчук, Юлія; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
    У статті висвітлено організаційно-методичні аспекти розроблення, впровадження і стандартизації електронних курсів в ІФНТУНГ шляхом використання навчальної платформи Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Освітній портал "Крок до України" як інтерактивний онлайн ресурс для дистанційного вивичення української мови студентами-іноземцями Львівської політехніки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Медведєва, Олена; Національного університету «Львівська політехніка»
    У статті представлено освітній портал «Крок до України» як перший інтерактивний навчально-методичний ресурс для дистанційного вивчення української мови як іноземної (УМІ) студентами-іноземцями Львівської політехніки. У статті зосереджена увага на структурному та контентному аналізі освітнього порталу, подано детальний опис функціонування його навчально-інтерактивних рубрик та підрубрик, визначено переваги дистанційного вивчення УМІ відповідно до видів мовленнєвої діяльності студентів та їхніх рівнів володіння українською мовою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід впровадження відеолекцій в навчальний процес національного фармацевтичного університету
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Панкратова, Яна; Національний фармацевтичний університет
    У статті розглядається досвід вибору програмного забезпечення відеолекцій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Запропоновано критерії вибору платформи для ефірного мовлення. Проаналізовано переваги та недоліки обраного сервісу YouTube Live. Наведено засіб вирішення проблемних питань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання сервісу управління проектами WORKSECTION у процесі дистанційного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Соколовський, Ярослав; Сторожук, Олександр; Національний лісотехнічний університет України
    У роботі обґрунтовано застосування системи управління проектами Worksection для планування завдань та контролю їх виконання під час впровадження дистанційного навчання в Національному лісотехнічному університеті України. Описано основні принципи і методи роботи які доцільно застосовувати в системі Worksection.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління компетенціями в MOODLE
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Каук, Віктор; Гребенюк, В’ячеслав; Шкіль, Олександр; Водяницький, Дмитро; Харківський національний університет радіоелектроніки
    У статті були розглянуті основні поняття та моделі компетенцій, а також особливості управління ними у системі Moodle. Проводиться обґрунтування актуальності використовування компетентнісного підходу у навчанні студентів через систему Moodle. Основний наголос зроблений на особливості компетентнісного підходу із використанням дистанційних технологій навчання.
  • Thumbnail Image
    Item
    The prospect of distance education in Ukraine
    (Lviv Polytechnic Publishing House, 2015) Shurdenko, Maria; Berdyansk State Pedagogical University
    The article is headlined of distance learning. Distance learning is defined as a kind of open learning using computer and telecommunication facilities that provide interactivity teachers and students at different stages of training and individual work with the latest materials information network, most of which prepared teachers. The purpose of our publication is to highlight trends of distance education in modern society and focus on the advantages and disadvantages of distance learning. The article goes on to say that distance дearning this kind of educational services is gaining popularity worldwide. Analysis of distance education shows that all institutions, organizations and agencies that implement or use of distance learning technologies, encounter real difficulties to overcome which requires targeted financing, joint efforts with the efforts of schools of public authorities, coordination of joint actions and regulatory and legal software that will help accelerate the process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Фоменко, Андрій
    В роботі розглянуто проблеми співвідношення традиційної та дистанційної форм навчання з точки зору організації та роботи з академічними групами в системі Moodle, питання створення груп на початку навчального процесу за допомогою системи дистанційного навчання, долучення студентів до роботи в середовищі дистанційного навчання, створення та синхронізація створених груп з системою LDAP. In the work considered of the relationship is a traditional and remote learning in terms of organization and work with akademichnimi groups in the system Moodle, the issue of creation of groups on the cob training process with pomoshchju system of distance education, thesis: students to work seredovischi distance education, the creation and sinhronizatsiya Creating groups the system LDAP.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Захар, Ольга Германівна
    В статті розглянуто питання запровадження технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням дистанційних технологій. The article discusses the introduction of e-learning technologies in the training of teachers Mykolayiv Regional In-service Teacher Training Institute, especially improvement of professional skill computer science teachers using distance technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання можливостей Microsoft OneNote для організації дистанційної індивідуальної та групової роботи студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Золотарьова, Ірина; Плоха, Олена
    Стаття присвячена узагальненню підходів щодо організації дистанційного навчання та демонстрації можливостей Microsoft OneNote як ефективного інструменту, який може забезпечити спільну роботу студентів. This article is devoted to generalization of approaches to distance education and demonstration of Microsoft OneNote experience using as an effective tool to provide a common students’ work.