Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможносностішляхом застосування системи управління об’єктами рекреаційно-туристичної сфери в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Копець, Г. Р.; Гербут, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено перспективи розвитку рекреаційно-туристичного ринку в Україні, сучасні проблеми та перспективи розвитку об’єктів рекреаційно-туристичної сфери. Розглядаються проблеми удосконалення управління організаціями рекреаційно- туристичної сфери. Значну увагу приділено діяльності досліджуваних організацій в умовах сталого збалансованого розвитку. Наведено приклади зарубіжного та вітчизняного досвіду діяльності кластерів у рекреації та туризмі. Розглянуто чинники недостатньої державної участі у регулюванні розвитку рекреаційно-туристичної сфери, показано фактори функціонування змінного у часі ринку рекреаційно-туристичного продукту. Визначено вплив маркетингових аспектів розвитку рекреаційно-туристичних підприємств у моделі сталого збалансованого розвитку. Застосування та удосконалення маркетингових аспектів та засад стійкого збалансованого розвитку забезпечать підвищення конкурентоспроможності рекреаційного і туристичного продукту, розвиток і зростання прибутковості організацій рекреаційно-туристичної сфери. Наведено приклад кращої практики застосування маркетингових аспектів діяльності для підвищення конкурентоспроможності та розвитку рекреаційно- туристичних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Санаторно-курортна діяльність: ринок послуг санаторіїв у регіонах України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гальків, Л. І.; Кулиняк, І. Я.; Гербут, М. В.; Halkiv, L.; Kulyniak, I.; Herbut, M.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У статті розкрито сутність санаторно-курортного комплексу. Охарактеризовано специфіку суб’єктів санаторно-курортної діяльності у контексті їхньої зорієнтованості, приналежності, соціально-економічного ефекту, впливу на суміжні сфери, глобальної ролі, підпорядкованості. Досліджено типологію суб’єктів санаторно-курортної діяльності у чинних нормативно-правових актах. Охарактеризовано відмінність підходів до виокремлення типів санаторно-курортних закладів низкою інституцій України. За даними статистичного бюлетеня «Колективні засоби розміщування» сформо- вано систему показників для оцінювання регіональних ринків послуг санаторіїв. За- собами кластерного аналізу здійснено систематизацію та ранжування регіонів України за станом розвитку ринку послуг санаторіїв у 2016 р. Доведено диспропорційність та асиметричність ринку послуг санаторіїв у регіональному вимірі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фактори конкурентоспроможності організацій курортно-рекреаційної сфери та їх класифікація
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гербут, М. В.
    Розглянуто різні підходи до визначення джерел конкурентоспроможності організацій; запропоновано класифікацію чинників конкурентоспроможності організацій, яка дає можливість проаналізувати і врахувати фактори у повному обсязі з метою точного оцінювання рівня конкурентоспроможності; визначено фактори конкурентоспроможності організацій курортно-рекреаційної сфери, що дає змогу оцінити їх важливість і встановити, які з них можуть стати основою конкурентних переваг. In the article different approaches are considered to determination of sources of competitiveness of organizations; classification of factors of competitiveness of organizations, hich enables to analyse and take into account factors in full with the purpose of exact estimation of level of competitiveness, is offered; it is certain factors of competitiveness of organizations of resort-recreation sphere that allows to estimate their importance and to set, which from them can become basis of competitive advantages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування економічної доцільності інвестицій в технологічні інновації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Катаєв, А. В.; Лісовська, Л. С.; Гербут, М. В.
    Розглянуто специфічні особливості інвестицій у технологічні інновації, які мають бути враховані при визначенні фінансово-економічної доцільності цих інвестицій. Обґрунтовано необхідність застосування для оцінювання їх економічної виправданості певних методичних підходів і методик розрахунку чистої теперішньої вартості, внутрішньої ставки доходності та модифікованої внутрішньої ставки доходності, використання яких забезпечуватиме достовірність результатів оцінювання. The article deals with the specific features of investments into technological innovations, which must be taken into account at determination of financial-economic expediency of these investments. The necessity to use certain methodical approaches and methods of calculation of net present value, internal rate of return and modified internal rate of return for the evaluation of the investment economic expediency are substantiated. The use of these methods and approaches will guarantee the accuracy of evaluation results.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка бізнес-плану виробництва інноваційних товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Катаєв, А. В.; Гербут, М. В.
    Запропонований алгоритм формування бізнес-плану виробництва інноваційних товарів з різним ступенем інноваційності. Дотримання алгоритму уможливить підвищити достовірність та реалістичність обґрунтування життєздатності бізнес-ідеї у процесі бізнес-планування завдяки врахуванню специфіки розробки і виробництва інноваційних товарів та аналізу альтернативних варіантів маркетингових, виробничих і фінансових рішень з відслідковуванням численних взаємозв'язків між результатами цих рішень. The article suggests the algorithm of the creation of business plan of innovative goods production with different levels of innovation. Keeping to algorithm will allow raising trustworthiness and reality of argumentation of vitality of business idea in the process of business planning by virtue of taking into account the specificity of the development and production of innovative goods and the analysis of the alternative variants of marketing, productive and financial decisions with the observation of numerous interconnections with the results of these decisions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування мотивації трудової діяльності працівників підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Гербут, М. В.
    В умовах перехідної економіки в Україні актуалізується питання про формування сучасного механізму мотивації трудової діяльності, оскільки конкурентна боротьба між підприємствами на цьому етапі істотно загострюється і диктує нові правила економічної поведінки. Через те, що управління людськими ресурсами є однією із найважливіших підсистем управління підприємством, виникає необхідність у розробці такої системи мотивації, яка б забезпечувала свідому активізацію діяльності персоналу відповідно до цілей і обраної стратегії розвитку підприємства. The issue of forming a modern mechanism of labor activity motivation is becomes more actual in the conditions of transitional economy of Ukraine. This is because the competition struggle between enterprises is more severe and dictates new rules of economical behavior. Human resources management is one of the most important subsystems of enterprise management which causes the elaboration of such a motivation system that provides for conscious activities of personnel according to the aims and the strategy of the enterprise development.
  • Thumbnail Image
    Item
    SWOT - аналіз конкурентних можливостей підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дубодєлова, А. В.; Гербут, М. В.
    Узагальнено теоретичні положення, практичний зарубіжний та вітчизняний досвід проведення SWOT - аналіз бізнес - середовища підприємства. Досліджено сфери застосування, використовувані методичні підходи та визначено напрями використання його інструментацію під час виявлення конкурентних переваг і формування відповідних стратегічних орієнтирів ринкової діяльності підприємства. Generalization of theoretical positions, practical foreign and domestic experience of leadthrough of SWOT - analysis of business - environment of enterprise is executed. Investigational aplication domains, in - use methodical approaches and certainly directions of the use of his tool, forming of proper strategis directions of market activity of enterprise in the process of exposure of competitive edges.